HemuleN Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Nu är det så att jag fick TG:BM i julklapp och har lirat lite från och till (SA har tagit upp tiden ) nu när jag tänkte börja lira det igen så "hänger" sig spelet på introfilmen, den går inte att avbryta och när den e slut så börjar den om, det verkar som om den inte känner av kontrollen eller nått. Nån som vet nått jag kan göra? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Blås lite i handkontrollsjacket i ps2:an för att få ut eventuellt damm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Blås lite i handkontrollsjacket i ps2:an för att få ut eventuellt damm. Men den funkar perfekt på alla andra spel (nåja har bara SA och TG:BM men på SA funkar de fin fint) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Blås bort allt damm runt om på maskinen. Det gör jag ungefär varannan månad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts