Opie Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jo de så va att ja har köpt ratt o spak till mitt xbox o då undrar jag om de e någon som vet några sköna racing/flyg/helikopter spel till xbox?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Förstog inte riktigt varför du ska ha ett helikopter/fylgplan spel, det är ju en ratt? Iallafall så finns väl Toca 2 till XBOX? Jag kan ha fel men det är i vilket fall ett grymt bra spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Opie Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Du får läsa lite noggranare.. står spak med där också ja lovar dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Köp nåt spel med liv funktion.Tex. Project Ghotam racing 2 (stavning?) tror de har live funktion inte säker Edit: här kan du kolla om du vill ha ett bra bilspel Redigerad 21 februari, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Köp nåt spel med liv funktion.Tex. Project Ghotam racing 2 (stavning?) tror de har live funktion inte säker Edit: här kan du kolla om du vill ha ett bra bilspel Project Gotham Racing 2 är jävligt kul Redigerad 21 februari, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts