JimmyG Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Har en fundering och hittar inga relaterade trådar... En av inslagen jag tycker är kul i San Andreas är att kliva in på en pub på spöa nån gambler i Biljard.. Även gängkrigen var rätt roliga. Men något konstigt har hänt sedan jag kom vidare i spelet. När jag kom vidare i handlingen och hamnde på ö nummer 2.. När man sedan åker tillbaka till "hemön" och går in på puben så står gamblern där vi bordet, men kan man inte spela mot honom och gängområdena är helt borta... kan inte fixa några gängkrig... Kommer detta tillbaka eller har jag klantat till något? Tack på förhand! /Mvh Jimmy Edit: där ser man... dags för glasögon.. hittade precis tråd om gängkriget men undrar fortfarande om biljarden.. Redigerad 20 februari, 2005 av JimmyG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Nej det gör det inte...... Redigerad 20 februari, 2005 av Psycho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Gängområdena kommer komma tillbaka, men det är lite spoiler över det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Prova att gå in i en bar i San Fierro det e andra öns namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Har man gjort nåt "dumt" i en bar kan man inte spela biljard mm på ett bra tag! Jag kunde först spela igen när jag kommit till 3:dje ön! Bugg månne?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Har man gjort nåt "dumt" i en bar kan man inte spela biljard mm på ett bra tag! Jag kunde först spela igen när jag kommit till 3:dje ön! Bugg månne?! Hände för mig, men då hittade jag en miniguide där det stod hur man skulle göra för att kunna spela biljard igen och det var någonting med att man skulle spara på en fil, ladda den, spara på en annan, ladda den osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts