Kaboom Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Respawn, en av moddarna i det stora projektet Myriad Islands håller just nu på med en STOR ö och jag var bara tvungen att visa alla hur otroligt bra han är.. Länk. Redigerad 20 februari, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Otroligt grym ö, är nog den bästa som gjorts. Helt otroligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 FyFan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Så j'vla nice! http://www.turnipfan.com/nec_screens/nec01.gif Redigerad 20 februari, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Saknar ord. Helt fantastiskt arbete. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azomner Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Den bästa modding hittils(Stavning ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sajko Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Vore gött om nån som har koll på hans projekt kunde skriva här när den finns o tanka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Vore gött om nån som har koll på hans projekt kunde skriva här när den finns o tanka .... Det är en del av Myriad Islands.. Det är inte 1 ö. Jag kan säga till när ni kan ladda ner den nyaste versionen av Myriad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Gutt, blir värt att installera vice city igen för denna mod Redigerad 23 februari, 2005 av Meller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Är alla fordon och skins åxå nya här eller är det bara byggnader och kartan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Otroligt... saknar ord! HELT JÄ**A FANTASTISKT! Fyfan vad snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 (redigerad) Är alla fordon och skins åxå nya här eller är det bara byggnader och kartan? Allting. SCM Texturer Modeller (Bilar, osv) Necrosis släpps i Juni till Myriad. Redigerad 23 februari, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Oh shit, cool! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Grymt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 (redigerad) Sry för att jag tar upp tråden igen men jag ville bara visa hur hela Myriad Islands (Projektet) ser ut just nu.. (Necrosis är vägarna nere till vänster.) När den är klar så kommer man att ha 4 öar man kan jobba på =) Redigerad 11 april, 2005 av Kaboom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag kan inte se bilden, det blir ett kryss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag kan inte se bilden, det blir ett kryss Huh? Konstigt.. Jag kan nämligen se den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Jag kan inte se bilden, det blir ett kryss Jag kan också se den, testa länken då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 11 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Tack, nu kan jag se Förövrigt så ser det väldigt bra ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 11 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 april, 2005 Hm, sry för att jag går off-topic men kan ni se min sig/avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts