mralex2000 Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Hur ska man göra för att dumpa bilen i havet?? När jag gör det kommer det bara upp " Mission Failed" och "Car is wrecked"..Hur ska man göra??? // Alex http://www.alxander.tk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 har du pc eller ps2? de var ett tag sen jag gjorde det uppdraget. men dumpar du bilen vid markeringen? om det nu var en markering, minns ej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Ställ bilen vid stranden vid Salvatores hus. Sen går du på den så att den knuffas i vattnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 jag hade broblem med samma sak och lösningen är......... avinstallera vatten-modden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 19 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Det kan kanske vara lösningen..Jag har nämnligen den installerad.. Ps. Jag har PC Ds. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts