DiazEvil Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Never Wanted CIRCLE, RIGHT, CIRCLE, RIGHT, LEFT, SQUARE, TRIANGLE, UP (Aldrig mer en snut som flåsar en i ryggen, U-N-D-E-R-B-A-R-T) Six Star Wanted Level CIRCLE, RIGHT, CIRCLE, RIGHT, LEFT, SQUARE, X, DOWN (Sex stjärnor) Mycket Nöje! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Dom låter inte nya... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juane Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Never Wanted CIRCLE, RIGHT, CIRCLE, RIGHT, LEFT, SQUARE, TRIANGLE, UP (Aldrig mer en snut som flåsar en i ryggen, U-N-D-E-R-B-A-R-T) Six Star Wanted Level CIRCLE, RIGHT, CIRCLE, RIGHT, LEFT, SQUARE, X, DOWN (Sex stjärnor) Mycket Nöje! TAck! Mycket bra fusk!!! Men vad är edisoncarter?? en hemsida?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Arman, det är nya fusk som upptäcktes idag! Never Wanted betyder inte att stjärnorna försvinner för tillfället. Med det menas att polisen aldrig mer springer efter en. NEVER! KalleJonsson : Det är personen som gett oss dessa fusk genom en "fuskkontroll" som han har byggt. Orkar inte gå in på detaljer, besök www.gtaforums.com om du vill veta mer om fusken, fuskkontrollen och edisoncarter! Redigerad 20 februari, 2005 av DiazEvil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 TAck! Mycket bra fusk!!! Men vad är edisoncarter?? en hemsida?? Du har för stor signatur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Med det menas att polisen aldrig mer springer efter en. NEVER! Om man inte längre vill använda koden utan vill att allt ska bli som vanligt igen, hur gör man då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lofon Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Om man inte längre vill använda koden utan vill att allt ska bli som vanligt igen, hur gör man då? Det är nog bara att slå in koden igen skulle jag tro // Lofon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DiazEvil Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Jag tror att man slår in koden igen för att slå av den, men jag är inte säker. Testa, funkar inte det så.... är det ett fusk som man får köra enbart när man ska "roa sig". EDIT: Du hann före Lofon. Redigerad 20 februari, 2005 av DiazEvil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Längtat efter ett sånt fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tdy Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag Väntar på ett fusk med infinite health om det finns/kommer blir jag Meer än Glad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Oh shit! Vad skojsigt att aldrig mer få snuten efter sig =) Dags att spränga hela världen tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eivl Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Det är igentligen inte never wanted utan det är mer som sticky wanted, tex om du har 3 stjärnor och slår in fusket så kommer wanted leveln aldrig ändras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Det är igentligen inte never wanted utan det är mer som sticky wanted, tex om du har 3 stjärnor och slår in fusket så kommer wanted leveln aldrig ändras. Men har du då 0 stjärnor och skriver inte fusket så blir det ju never wanted Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Det är igentligen inte never wanted utan det är mer som sticky wanted, tex om du har 3 stjärnor och slår in fusket så kommer wanted leveln aldrig ändras. Felfel.. har du tex 2 stjärnor och svävar omkring med jetpack över havet så försvinner de efter ett tag, har inet testat payNspray än, men skall göra det NU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts