Andromada Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Vilken av dessa spel är bäst? Vote:Grand Theft Auto : San Andreas Redigerad 20 februari, 2005 av Andromada Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Denna passar bättre i spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Som jag skrev i den andra tråden. Du kan ju inte göra en poll där du tar med ett spel som inte är släppt, ingen vet ju om det är bra eller inte. Om man nu inte har skaffat det på olaglig väg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Som jag skrev i den andra tråden. Du kan ju inte göra en poll där du tar med ett spel som inte är släppt, ingen vet ju om det är bra eller inte. Om man nu inte har skaffat det på olaglig väg. Vilket alla borde göra... Redigerad 20 februari, 2005 av Spankdogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Vote: San Andreas of course!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hur kan man jämföra spel i olika genres? Det är ju som att fråga: Vad är bäst? Motorolja eller elkablar? Det handlar väl isåfall om intresse, och ett intresse kan väl inte vara bättre än ett annat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Men det skulle vart en riktig fråga om den löd: Vilket spel tycker du är roligast? Gran Turismo 4 San Andreas Han kanske i detta fall syftar på vilket han skall köpa och undrar vad folk tycker om de två spelen! Men egentligen kan man klassa denna Poll ganska dålig eftersom Gran Turismo 4 inte kommit ut i butik ännu Hur ska man då kunna säga vilket som är "bäst" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Men det skulle vart en riktig fråga om den löd: Vilket spel tycker du är roligast? Gran Turismo 4 San Andreas Han kanske i detta fall syftar på vilket han skall köpa och undrar vad folk tycker om de två spelen! Men egentligen kan man klassa denna Poll ganska dålig eftersom Gran Turismo 4 inte kommit ut i butik ännu Hur ska man då kunna säga vilket som är "bäst" Så kanske man bör se över sina egna intressen och köpa spel efter dem, istället för att förlita sig på andras. Själv tror jag, utan att ha spelat något utav spelen, att båda är mycket bra spel som ska köpas, båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag älskar gta och gran turiosmo lika mycket, men jag har tröttnat på GT3 så jag längtar till gt4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hur kan man jämföra Racing med Action spel? Plus! Gt4 e inte äns ute! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Hur kan man jämföra Racing med Action spel? Plus! Gt4 e inte äns ute! JA!, precis vad jag tänkte säga... Tänk efter innan du gör en poll nästa gång ANDROMADA Redigerad 21 februari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andromada Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Lol Vilket produktivt svar säger Meller och bockar och bugar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 VOTE:San andreas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Gillade GT3 extremt mycket Såsom jag uppfattat att GT4 kommer att bli så skulle nog det vara aningen bättre än GTA SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Ingen kan rösta på gt4 även om ni längtar till de. För frågan är vilket är bäst. Då måste man ha spelat båda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts