themuppa Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 På cold hur får man fatt i den ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Har inge naning om vad du pratar om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 City of lost dreams modet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 City of lost dreams modet Aha, aldrig spelat den, hört att det är skit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
themuppa Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jo de e de me men jag klarade det igår och jag har inget o göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Angående City of lost dreams modet, va ska man göra för att komma vidare efter att man har dödat Salieri? Står bara att man ska kolla runt i stan men jag har kollat runt på de flesta ställen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 13 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2005 City of lost dreams? Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 15 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2005 City of lost dreams? Vad är det? Det är en modification till Mafia. Den kan laddas ner på denna sida.<--- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Är det bara för mig som det laggar sönder när man kör med denna mod i staden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 26 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2005 Beror på att det är skit mkt grejer i stan som gör att det laggar så jag avinstallera skiten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts