Lancelot Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Fan .. Jag har hittat 88 men jag har elva kvar som jag vet.. har nån något tips om vilken jag har mssat.. har kollat på all-vc-fr-st nåt mappen.. HELP!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 det finns en guide till Vice City som d skulle kunna köpa, men det kanske skulle vara lite onödigt. Den är bra, och visar var alla hidden's finns. Finns oxå en annan massa info om spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Du kan ha missat viket som hällst... Kolla igenom hela listan och kryssa för vilka du har tatt eller nått?!? all vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 men se bara inte till att kryssa över dom tu tror att du har tagit, gå igenom hela listan. Annars kan det hända att du missar någon och får börja om, så hände det med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 men se bara inte till att kryssa över dom tu tror att du har tagit, gå igenom hela listan. Annars kan det hända att du missar någon och får börja om, så hände det med mig Då är vi två... Har 99hp, orkar inte dra igenom listan igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Har 100, förra gången hade jag oxå 99 men jag tog new game Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts