Kalan Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag har nyligen "införskaffat" mig Sony Vegas 5.0b som är ett videoredigeringsprogram. När jag ska lägga på en effekt på ett videoklipp så täcker det inte hela bilden, det är en liten ruta uppe till höger som är som vanligt, vad är felet? Är det någon som vet någon bra sida med tutorials till detta program? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Inte en enda här som ens har rört Vegas? Fy på er Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag använder Video Vegas http://www.khan.nu/gammalt/vegastrike/ där e en bra sida för codecs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts