RavenE Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Det här har inte riktigt med SA att göra för jag ska bara dela med mig av min ilska, så om du bara kommer att klaga på min offtopic, läs inte vidare! Jag körde R3-uppdraget med Ambulans och kom till level 11, då jag skulle plocka upp den sista patienten så bromsade jag för sent och körde över patienten! Snacka om att jag blev arg :'( ONTOPIC: Hur många levlar ska man klara för att "ha klarat" R3-uppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 12 st. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Stor bokstav NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!! Så då måste jag göra om alla j*vla levlar? :'( :'( :'( :'( :'( Redigerad 20 februari, 2005 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Det här har inte riktigt med SA att göra för jag ska bara dela med mig av min ilska, så om du bara kommer att klaga på min offtopic, läs inte vidare! Jag körde R3-uppdraget med Ambulans och kom till level 11, då jag skulle plocka upp den sista patienten så bromsade jag för sent och körde över patienten! Snacka om att jag blev arg :'( ONTOPIC: Hur många levlar ska man klara för att "ha klarat" R3-uppdragen? Hände samma sak för mig också fast jag körde på en patient på level 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hur ska ni någonsin ta körkort om ni inte kan hitta bromsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hur ska ni någonsin ta körkort om ni inte kan hitta bromsen Bromsen/-arna* hittade jag, men jag tryckte lite sent.... :"> * = Jag använder för det mesta både Fyrkant och R1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Vad händer då man klarat alla ambulans uppdragen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Max hälsan höjs till 150% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Det är synd att man inte får bättre stamina som i VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts