Playstationman Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Tänkte att man kunde försöka bygga den snyggaste lastbilen i 18 wheels of steel. Som i NFSU. Var detta en bra idé eller Redigerad 20 februari, 2005 av Playstationman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Vad är 18 wheels of steel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Vad är 18 wheels of steel? Det är ett spel där man kör leveranser med sin lastbil... ganska häftigt spel... Jag tror att det nuvarande spelet är 18 Wheels of Steel: Pedal To The Metal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HardPaty Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Aha... Kan man bygga egna lastbilar i det? Låter som en rätt kul idé isåfall. Synd att man inte har spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Har sökt efter spelet på Webhallen bland annat men knappt hittat något, är det ett rätt så sällsynt spel eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Bah, då har du nog inte sökt ordentligt! Länk: http://www.webhallen.com/prod.php?id=22719 Det heter "Across America" men så som jag fattat det så är detta samma spel som "Pedal to the metal" eftersom det är i stort sett samma bilder från de två spelen! Men jag är lite misstänksam, för på webhallen finns "Across America" och på gamespot finns dessa två: 18 Wheels of Steel: Pedal to the Metal (PC) Hard Truck: 18 Wheels of Steel Och då på webhallen: 18 Wheels of Steel - Across America (USA Import) Vad fan e det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Bah, då har du nog inte sökt ordentligt! Länk: http://www.webhallen.com/prod.php?id=22719 Det heter "Across America" men så som jag fattat det så är detta samma spel som "Pedal to the metal" eftersom det är i stort sett samma bilder från de två spelen! Men jag är lite misstänksam, för på webhallen finns "Across America" och på gamespot finns dessa två: 18 Wheels of Steel: Pedal to the Metal (PC) Hard Truck: 18 Wheels of Steel Och då på webhallen: 18 Wheels of Steel - Across America (USA Import) Vad fan e det här? Jo jag har sökt ordenkligt för det där var det ända jag hittade, och det är ju importspel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Bah, då har du nog inte sökt ordentligt! Länk: http://www.webhallen.com/prod.php?id=22719 Det heter "Across America" men så som jag fattat det så är detta samma spel som "Pedal to the metal" eftersom det är i stort sett samma bilder från de två spelen! Men jag är lite misstänksam, för på webhallen finns "Across America" och på gamespot finns dessa två: 18 Wheels of Steel: Pedal to the Metal (PC) Hard Truck: 18 Wheels of Steel Och då på webhallen: 18 Wheels of Steel - Across America (USA Import) Vad fan e det här? Hard Truck: 18 Wheels of Steel är den första som kom ut... ganska usel grafik... Sedan kom 18 Wheels of Steel: Across America och till sist 18 Wheels of Steel: Pedal to the Metal... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hard Truck: 18 Wheels of Steel är den första som kom ut... ganska usel grafik... Sedan kom 18 Wheels of Steel: Across America och till sist 18 Wheels of Steel: Pedal to the Metal... Var får man tag i de då? Kollade på webhallen men de har bara ett och det är importspel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag har ni införskaffat mig Across America och Pedal to the metal! Antar att det pedal to the metal är det nyaste? Verkar faktiskt rätt kul, det tar ju svinigt lång tid att åka genom hela landet!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Finns det till konsol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Verkar bara finnas till PC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vr98olli Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Ganska kul, synd bara att de gör spelet så hastigt, inte trevligt med buggar och sån skit! www.rignroll.com är en sida ni som gillar lastbilar ska kolla in, det spelet är gjort av ryssarna istället och verkar bli flera gånger bättre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Pedal to the Metal är ju det bästa av 18 Wheels of Steel-spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 .141.04 mb stort är pedal to the metal... kan inte vara bra.. hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 .141.04 mb stort är pedal to the metal... kan inte vara bra.. hmm... Och var har du sett det? Men jag har det iaf och det tar typ 100 MB och det verkar funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 .141.04 mb stort är pedal to the metal... kan inte vara bra.. hmm... Det är ett bra spel, storleken på det är ett mysterium. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 .141.04 mb stort är pedal to the metal... kan inte vara bra.. hmm... Här e bild från "Across America" tänk dig isåfall "Pedal to the metal" Du kan inte bara gå efter hur stor plats bin filen tar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts