Elander Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Finns det någon sida eller något som man kan få reda saker om sin släkt. Jag har läst på sidor och försökt hitta och så men det jag fick fram var att ander var på grekiska man och så såg jag något med adel på min släkt...så finns det något så jag kan få reda på saker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Nu vet jag inte om din släkt är svensk men: Släktforskning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Vad heter du i efternamn? .........! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Konakta en släktforskare via mail. Så gjorde min fader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Min farbror är släktforskare och jag har forkst lite själv men det var inge nytt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Offtopic, men så slipper ja gö en hel onödig tråd om de... nån som vet nån sida me typ tysk adel? nej, e inte tysk.. men farmors farmor eller farfar eller nåt sånt kom där ifrån.. o han/hon/dom hade typ nåt namn som lät adligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts