PEr_anus Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Innan jag kom till andra staden kunde jag ta över hoods och man kunde se sina egna gröna gubbar.. nu har jag kommit till andra standen och nu syns dom itne längre i mina hoods som jag tog över. och i statistiken står det att jag har tagit över 0.00 % av hoodsen. är det för att smoke sitter i fängelse eller vart han nu är? jur får jag tillbaka mina gängmeddlemmar?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 När du kommer tillbaka till LS i storyn så kan du efter några uppdrag börja ta över hoods (eller du är tvungen till det) och dina gängmedlemmar kommer tillbaks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hoodsen och gängmedlemmarna kommer tillbaka när man själv kommer tillbaka till los Santos efter Las Venturas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SIlver Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hänger man lite med i själva storyn så vet man varför ens hood har försvunnit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 SNÄLLA varna HEMSKT GÄRNA för spoilers!!! nu har ni sabbat för mig buhuuuu :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 SNÄLLA varna HEMSKT GÄRNA för spoilers!!! nu har ni sabbat för mig buhuuuu :'( Skulle man väl igentligen gjort, men det är väl mest ditt eget fel då du kunde läsa vad han frågade om, du hade inte behövt läsa vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Big Smoke sitter inte i fängelse. Du tänker på CJs bror, Sweet. Du kan ta över områden igen när du kommer tillbaka till Los Santos efter Las Venturas uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 SNÄLLA varna HEMSKT GÄRNA för spoilers!!! Farligt att få reda på att man får åka tillbaka till Los Santos? =) Jag fattar inte vart spoilern ligger där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) Innan jag kom till andra staden kunde jag ta över hoods och man kunde se sina egna gröna gubbar.. nu har jag kommit till andra standen och nu syns dom itne längre i mina hoods som jag tog över. och i statistiken står det att jag har tagit över 0.00 % av hoodsen. är det för att smoke sitter i fängelse eller vart han nu är? jur får jag tillbaka mina gängmeddlemmar?! TIPS:HÄNG ME I STORYN SÅ FATTAR DU NÅTT! Fan vad jag blir irriterad på alla jävlar som lägger upp anus topics på grejjer som e hur enkla som helst. PS.Inget riktat mot dig Per_anus Redigerad 22 februari, 2005 av kebabkurt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Farligt att få reda på att man får åka tillbaka till Los Santos? =) Jag fattar inte vart spoilern ligger där. Nja vidare farligt är det väl inte, men därimot trist för många att få reda på det innan de kommit dit i storyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts