Sloafer Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Skriv här om ni behöver ha hjälp så vi slipper ha typ 100 trådar om samma problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Leone Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Skriv här om ni behöver ha hjälp så vi slipper ha typ 100 trådar om samma problem. Härregud! Du är den första som kommit på den idén! *Ironi* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_man87 Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Varför går dent inte och köpa några företag jag har ju pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 gö uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 när i spelet är uppdraget shakedown? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sloafer Skrivet 19 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 när i spelet är uppdraget shakedown? Vem gör du uppdraget för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Goldfinger Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 är på pizzabud lvl 10 nu är ganska svårt(ibland) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Vem gör du uppdraget för hehe..har haft probelm med ps2:an så ja har typ gjort 5-6 uppdrag. Ska precis döda en kille som heter Gonzales. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sloafer Skrivet 19 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 hehe..har haft probelm med ps2:an så ja har typ gjort 5-6 uppdrag. Ska precis döda en kille som heter Gonzales. OOkej jag kan meddela dig att du har en bra bit kvar men meddela gärna mig om hur det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Rip off kopia.. <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 hehe..har haft probelm med ps2:an så ja har typ gjort 5-6 uppdrag. Ska precis döda en kille som heter Gonzales. Hehehehehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sloafer Skrivet 20 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Rip off kopia.. Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Va? Jag gjorde en exakt sån här topic för typ en månad sen... <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Hur gör man pizza uppdragen... jag kommer fram till denne person som vill beställa pizza.. det står att man ska göra en driveby... hur i fasen gör man det. Tack på förhand om jag får hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 ok, nu är ja på death row o det är ganska svårt. Förmodligen har jag klarat det när du skriver reply men kanske inte. Skriv iaf hur du gjorde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sloafer Skrivet 21 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 PÅ pizza uppdragen ska du hålla in R2 eller L2 Och trycka på Cirkel (skjutknappen) så kastar tommy iväg pizzan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sloafer Skrivet 21 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Va ska du göra på uppdraget? Jag kommer liksom inte ihåg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 rädda lance o ta honom till sjukhuset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sloafer Skrivet 21 december, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Ladda up så mycket vapen du kan på ammunation. Och ta en snabb bil (Banshee) och parkera den utan för skrotuplagget och skjut ner alla så ska det nog gå bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 aa..klarade det landade me helikoptern brevid en kolhög(det svarta iaf) och flög sedan lite lungt till sjukhuset iof klarade ja det på 7 försöket <_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts