Bruttan Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Har fastnat på ett uppdrag där jag ska få över Ray till den tredje ön (flygplatsen), men FBI köttar en om man kör över bron, närmaste båt finns på andra sidan Staunton å d går ändå inte att köra runt ön för vattnet är avspärrat (!!!). Enda alternativet ja kan tänka mig är en helikopter men hittar ingen på varken Staunton isl. eller Portland. Dessutom går allt på tid. Jag har 2min 58s på mig. Nån som har en lösning på detta problemet? Tacksam för hjälp. /little.lunatic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Åk genom tunneln istället...Du åker mot stadium och sen ligger den på höger sida, brukar funka bra Redigerad 20 februari, 2005 av D-link Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jepp som D-link säger, ta underjord'stunneln istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jag körde åxå tunneln funkade perfekt. men först så försökte jag bron ett par ggr. bara för att det var kul att set hur långt man kunde komma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 23 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Haha! ja jag provade oxå bron ett par gånger... men d gick inge bra. alls. har klarat d nu iaf. tack /little.lunatic/Bruttan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAV Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Annars kan man ta tunnelbanan. E ller sno en pansarvagn och åka över bron. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Inte för att vara petig, men det är faktiskt CIA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nicke Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Man kan inte flyga några hellikoptrar gta3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 5 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2005 (redigerad) Annars kan man göra som jag brukar göra: Under uppdraget när man ska hjälpa Phil att döda colombianerna som anfaller honom är militärlastbilen (Barracks Ol) skottsäker! Ta lastbilen och ställ den i ditt garage. Sen under uppdraget med Ray är det bara att köra över bron. Superlätt! Redigerad 5 mars, 2005 av GTA_Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 21 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 maj, 2005 Eller så kör du upp på bron tills du ser nån cia snubbe och sen tar du dom på långt håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 15 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2006 Jag Gick till Phill o Köpte en M4 Sen gick jag till ray och startade uppdraget. Sen tog jag första bästa bil och körde upp på bron. Jag stannade en bit ifrån CIA killarna o HS: ade dom. Det funkade jätte bra för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts