Sikorka Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 men pappa jag vill spela nu! Du kan inte ringa hela kvällen Jo det kan jag!! huu huuu stackarn får sitta ensam på kina-resturangen... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 (redigerad) Är det bara jag som inte tycker om dom reklamerna dom är så dåliga och tråkiga att titta på För övrigt så likanr dom inte alls in min familj Redigerad 27 februari, 2005 av power_psychic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 (redigerad) Så är vi här hemma, gormar och skriker vareviga dag Men vi menar inget illa, utan det är så vi är som familj liksom Så när nån i eran familj skriker på morgonen: Va f*n ge mig det där jä*la smötet för f*n!!!! menar den igentligen: kan du va så snäll att ge mig vårat UNDERBARA smör ,tack? Redigerad 27 februari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Så när nån i eran familj skriker på morgonen: Va f*n ge mig det där jä*la smötet för f*n!!!! menar den igentligen: kan du va så snäll att ge mig vårat UNDERBARA smör ,tack? "UNDERBARA smör" tror jag man inte säger direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Det roliga med bruden är att ibland pratar hon skånska, och ibland... Uhm... Nån dialekt uppåt landet...(jämnfört med Skåne) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crouching.tiger Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 (redigerad) Nää, hon har väl aldrig pratat skånska? mest umeådialekt tycker jag. jag tycker förövrigt väldigt synd om pappan. han ser så snäll och besviken ut Redigerad 27 februari, 2005 av Crouching.tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krishna Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Tycker också synd om pappan. Han låter ungarna köra alldeles för mycket med honom. Fast bäst var när skulle skoja till det på jobbet och allt bara blev pannkaka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Så när nån i eran familj skriker på morgonen: Va f*n ge mig det där jä*la smötet för f*n!!!! menar den igentligen: kan du va så snäll att ge mig vårat UNDERBARA smör ,tack? Nja kanske inte så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Är det inte i en annan Teliareklam som man får se två män sitta på jobbet, den ene visar sen andra vad man kna göra med bredband. "Vilken fin skärgård!" De nvar riktigt rolig första gången jag såg den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 "Är det inte skoj?" "...Nej." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Så när nån i eran familj skriker på morgonen: Va f*n ge mig det där jä*la smötet för f*n!!!! menar den igentligen: kan du va så snäll att ge mig vårat UNDERBARA smör ,tack? Typ som min Familj jao ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_sage Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Snacka om onödig diskus! Snacka om reklamen istället för att bråka om onödiga saker! Det är det som är barnsligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Är det inte i en annan Teliareklam som man får se två män sitta på jobbet, den ene visar sen andra vad man kna göra med bredband. "Vilken fin skärgård!" De nvar riktigt rolig första gången jag såg den Den enda jag flinat åt! Dom andra suger getpung! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts