Jump to content

Telia-reklamen @ Bild av en svensk familj?

Arman
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 72
  • Ålder
  • Senaste inlägg
.på 4'an iaf.. har inga andra reklamkanaler :'(

bruden är iaf en riktig fjortis :lol: ny kille i varje reklam.. fler fjortishoror åt folket!

Jaså, är det de reklamerna. De har jag sett. Och angående trådens fråga, varför skulle det INTE vara en bild av en "svensk familj"? Alla familjer har ju sina egna sätt, beteenden och så vidare...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilka jävla fördommar, "en typisk svensk familj" hah finns ingen jävla typisk

*Låser tråden*

fan att man inte har mod krafter nu..

Det beror helt på hur föräldrarna upfostrar sina barn för hur barnens uppförande ska va - och där skiljer det sig, finns ingen typisk familj där föräldrarna är mesiga

Redigerad av Wild_hawk
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ni alla har säkert sett Telia-reklamen på TV som visar en svensk familj och deras kontakter till bredband, telefoni och elektronik...

Ni kanske också har märkt hur kaxiga barnen är mot föräldrarna speciellt deras far som ständigt försöker få saker rätt i hemmet...

Är svenska barn verkligen så mot sina föräldrar och är svenska farsor verkligen så mesiga när dom inte kan säga emot sina egna barn?

Jag är inte helsvensk så jag vet inte detta men däremot om jag kaxar mig mot min mor eller far så tror nog jag att det är över för min del...

Jaha då fattar jag, jag trodde att det var en helt vanlig reklam, entertainment liksom, visste inte att dem försökte skapa en seriös bild över en vanlig svensk familj! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor