mickemannen Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Min farsa säger aldrig emot och min syrra brukade va så när hon var 14-15, och jag sitter ofta vid datorn istället för att gå på resturang (brukade för 1-2 år sen, inte längre) så ja.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag har inte sett den reklamen Vilka kanaler går den på egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 I min familj är pappa aldrig så mesig, och jag tycker verkligen om att gå på resturang med min familj, då vi så sällan gör det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Inte helsvensk, men jag tror knappast det är så. Även om jag skojar med mamma och pappa ("nä nu ska jag ut och supa för att sedan göra lite olagliga saker"-meningar) så skulle jag aldrig ha ork att svara "klart jag ska prata i telefon hela natten" med en "fjortis röst". I make no sense Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Jag har inte sett den reklamen Vilka kanaler går den på egentligen? .på 4'an iaf.. har inga andra reklamkanaler :'( bruden är iaf en riktig fjortis ny kille i varje reklam.. fler fjortishoror åt folket! Redigerad 21 februari, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Nej, den liknar inte min familj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 .på 4'an iaf.. har inga andra reklamkanaler :'( bruden är iaf en riktig fjortis ny kille i varje reklam.. fler fjortishoror åt folket! Jaså, är det de reklamerna. De har jag sett. Och angående trådens fråga, varför skulle det INTE vara en bild av en "svensk familj"? Alla familjer har ju sina egna sätt, beteenden och så vidare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 I min famil är vi trevliga mot varandra känns mycket bra. jobbigt när man komer hem till en kompis när alla skriker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Kan inte låta bli Telia-reklamen@Bildavensvenskfamilj?.se Kunde inte låta bli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Enköpings reklam (Bor i Enköping) [/stolt] Lycko. Hon som e så snygg Det skribb sa tidigare här uppe ^ lät klokt EDIT: sorry :'( DP Redigerad 21 februari, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag hatar den där jävla reklamen! Otacksamma ungar och så tycker jag synd om pappan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag tycker att pappan i reklamen är ganska mesig, iaf om man jämför med min! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 I min famil är vi trevliga mot varandra känns mycket bra. jobbigt när man komer hem till en kompis när alla skriker Så är vi här hemma, gormar och skriker vareviga dag Men vi menar inget illa, utan det är så vi är som familj liksom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 .i min familj pratar vi nästan inte ens med varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Min farsaär polis, han vet hur man skriker åt nån när man ska. ganska jobbigt ibland faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Min farsaär polis, han vet hur man skriker åt nån när man ska. ganska jobbigt ibland faktiskt .tycker synd om dig :'( inget barn förtjänar en sådan förälder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
divra Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 På tal om ingenting, nån som vet vad låten i slutet av den senaste reklamen heter? (När han sitter ensam på resturangen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 .tycker synd om dig :'( inget barn förtjänar en sådan förälder Han kan slå ner en inbrottstjuv lätt ju Tycker reklamen är konstig. Gå på restaurang är ju skit kul. Specielt maten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2005 (redigerad) Vilka jävla fördommar, "en typisk svensk familj" hah finns ingen jävla typisk *Låser tråden* fan att man inte har mod krafter nu.. Det beror helt på hur föräldrarna upfostrar sina barn för hur barnens uppförande ska va - och där skiljer det sig, finns ingen typisk familj där föräldrarna är mesiga Redigerad 26 februari, 2005 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2005 Ni alla har säkert sett Telia-reklamen på TV som visar en svensk familj och deras kontakter till bredband, telefoni och elektronik... Ni kanske också har märkt hur kaxiga barnen är mot föräldrarna speciellt deras far som ständigt försöker få saker rätt i hemmet... Är svenska barn verkligen så mot sina föräldrar och är svenska farsor verkligen så mesiga när dom inte kan säga emot sina egna barn? Jag är inte helsvensk så jag vet inte detta men däremot om jag kaxar mig mot min mor eller far så tror nog jag att det är över för min del... Jaha då fattar jag, jag trodde att det var en helt vanlig reklam, entertainment liksom, visste inte att dem försökte skapa en seriös bild över en vanlig svensk familj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts