Corleone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Ok, förlåt för allt dumt jag sagt till dig Carolus :'( Självklart får man ha åsikter men man behöver inte göra som han och börja tracka ner på folk. Vill han debbatera så får han göra det på ett vuxet sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Den filmen är kraaaftigt överdriven enligt mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Tänk på familjer som tänkt att köpa bredband men så när dom ser denna reklamen så ser dom vad som bli av det hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Hahaha kunskap är makt, resten är slakt. Därför kommer jag alltid stå ett strå över er som inte äns vet vad ni hyser för åsikter. Man kan aldrig läsa för mycket! jag vågar ta debatten, vågar ni? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Redigerad 20 februari, 2005 av Carolus XII rex suenica Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Hahaha kunskap är makt, resten är slakt. Därför kommer jag alltid stå ett strå över er som inte äns vet vad ni hyser för åsikter. Man kan aldrig läsa för mycket! jag vågar ta debatten, vågar ni? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Jag är säker på att du vågar men jag vet inte om du skulle kunna göra det så bra. BTW jag skulle vilja veta din ålder. Redigerad 20 februari, 2005 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hahaha kunskap är makt, resten är slakt. Därför kommer jag alltid stå ett strå över er som inte äns vet vad ni hyser för åsikter. Man kan aldrig läsa för mycket! jag vågar ta debatten, vågar ni? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Dut "tar" väl debatten för att ditt liv är så......nej du kommer bara börja gråta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Skulle jag vara kaxig mot mina föräldrar blir det tofflan direkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Enköpings reklam (Bor i Enköping) [/stolt] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hahaha kunskap är makt, resten är slakt. Därför kommer jag alltid stå ett strå över er som inte äns vet vad ni hyser för åsikter. Man kan aldrig läsa för mycket! jag vågar ta debatten, vågar ni? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Hur gammal är du? Du låter som en tioåring som tycker du är cool för att du leker rasist! "- Kolla på mig! Jag är rasist, och snart ska jag dricka en lättöl! Visst är jag cool! hahahahahahahahahahahahahahahahahaha..." ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Det finns delade åsikter om detta ämne. Jag kan likna detta med Astrid Lindgrens "typiska barn" i alla böcker och filmer som verkar ha fått diagnosen ADHD/damp allihopa! Alla ungar är/ska vara överenergiska enligt henne! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Enköpings reklam (Bor i Enköping) [/stolt] Jag känner dom så jag är mer stolt så känn dig ägd Kuchar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag känner dom så jag är mer stolt så känn dig ägd Kuchar Är dom en familj i verkligheten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Är dom en familj i verkligheten? Nej, tror inte det i alla fall. Den där gubben har jag hört ska vara en dryg fan också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hahaha kunskap är makt, resten är slakt. Därför kommer jag alltid stå ett strå över er som inte äns vet vad ni hyser för åsikter. Man kan aldrig läsa för mycket! jag vågar ta debatten, vågar ni? NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ! Ja kunskap är makt. Ta och skaffa lite sådan, och kom tillbaka när du kommit upp till min standard, *edit* jävla skit reklam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Ungefär så här ser jag på saken. Visst finns det ungar som är som de i reklamen. Fast vet inte om det är många som beter sig som pappan. Om det ska beskriva en svenska familj, så är det ur en överdriven synvinkel. det är bara en reklam... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Är dom en familj i verkligheten? Ja det är dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag känner dom så jag är mer stolt så känn dig ägd Kuchar Kuchar? Ägd? Väx upp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hur gammal är du? Du låter som en tioåring som tycker du är cool för att du leker rasist! "- Kolla på mig! Jag är rasist, och snart ska jag dricka en lättöl! Visst är jag cool! hahahahahahahahahahahahahahahahahaha..." ... Han "leker" inte, utan han är en rasist och han står för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hur gammal är du? Du låter som en tioåring som tycker du är cool för att du leker rasist! "- Kolla på mig! Jag är rasist, och snart ska jag dricka en lättöl! Visst är jag cool! hahahahahahahahahahahahahahahahahaha..." ... Tuff du är.. Hoppas du känner dig stor för så stor som jag är kommer du aldrig att bli. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Tuff du är.. Hoppas du känner dig stor för så stor som jag är kommer du aldrig att bli. Stor? Du är ju för f*n mitt r*vh*l... Skippa snacket om att du är kunnig och att du tror att araber mördar mm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts