prinsk0rv Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 SWAT 4 ser helt klart bra ut... spela mycket swat 3 för några år sen http://www.webhallen.com/prod.php?id=28794&traff=1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag älskar SWAT spel. Och Raven Shield spelen, jävligt kul o bra känsla dessutom. Ska nog installera de o spela hela natten lång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Betaversionen var förjävlig så vet inte om jag kommer köpa det. Iofs är det ju svårt att säga hur spelet kommer vara i färdig form genom en beta men eftersom spelet var så gott som färdigt när betan släpptes så... urk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag älskar SWAT spel. Och Raven Shield spelen, jävligt kul o bra känsla dessutom. Ska nog installera de o spela hela natten lång Samma här. Raven Shield 3 är världens bästa skjutspel till dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Samma här. Raven Shield 3 är världens bästa skjutspel till dator. Finns för övrigt bara ett 'Raven Shield'spel, tror ni syftar på Rainbow Six? Iofs var första RS det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hoppas att det blir lika mkt taktik som i swat 3 och inte bara "skjuta, skjuta" hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Äntligen ett nytt SWAT spel! (Även Rainbow Six och Ghost Recon äger, speciellt det sistnämnda!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
prinsk0rv Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Äntligen ett nytt SWAT spel! (Även Rainbow Six och Ghost Recon äger, speciellt det sistnämnda!) Japp... ska boka det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 NEEEEEEEEEJ!!!! Inte ett SWAT till JAg tänker till baks på tiden då jag för första gången med glädje ryckte upp plasten och lade i skivan och startade SWAT3. Jag såg ett hus framför mig och baklom mig så...., Jag vände om och där... AHHHHHHH. Bakgrunden såg ut som ett papper som någon ritat en bil och lite annant på, Det var det värsta jag sett på länge.... Men jag hoppas 4 an i alla fall sätter pappret med bakgrunden på lite längre bort nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
prinsk0rv Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 NEEEEEEEEEJ!!!! Inte ett SWAT till JAg tänker till baks på tiden då jag för första gången med glädje ryckte upp plasten och lade i skivan och startade SWAT3. Jag såg ett hus framför mig och baklom mig så...., Jag vände om och där... AHHHHHHH. Bakgrunden såg ut som ett papper som någon ritat en bil och lite annant på, Det var det värsta jag sett på länge.... Men jag hoppas 4 an i alla fall sätter pappret med bakgrunden på lite längre bort nu... Men swat 4 kan ju bli bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Singleplayer demo ute! www.fragzone.se - finns där. Kul och bra är det. För er som är osäkra om det funkar på er dator: Har 1800+, geforce 3, 640mb ram. Funkar hur bra som helst i 1024X768 @ High. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Finns för övrigt bara ett 'Raven Shield'spel, tror ni syftar på Rainbow Six? Iofs var första RS det bästa. Jaja..skitsamma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts