dempaboy Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Nån som vet var man kan få tag i en gammal coca-cola glas flaska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 När dom kör sånhäringa jubileum så kan man fåtag på gammla 25cl... Jag har 1. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Man brukar få såna på sommaren på dom flesta cafeér. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Förra året så fick man en sån om man köpte två stycken 2l flaskor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Finns i matbutikerna... vet inte var du bor men de borde väl finnas på ICA- och Billhällsbutiker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 tradera.se har massa cola saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag har en lite *ZoEt* coca-cola samling men inte sälja nån av det, btw varför gjorde du inte en poll om det ? sen kolla på loppmarknader och sånt efter cola saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 I min sommarstuga i dalarna fanns det en loppmaknad som sålde massa gammla cola prylar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag började i somras ska lägga upp bild min samling sen.. lägg gärna upp bilder på era med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Far min har 2 oöppnade gamla colaflaskor, de köpte han för ett tag sen på nått café bara.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Coca-Cola affären i Fisherman's Wharf i San Francisco finns det mesta rörande Coca-Cola... Om du är i trakterna Annars hänvisar jag till tradera eller kontakt med Coca-Cola Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts