Shady_4_life Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Kommer ni ihåg det uppdraget som man gjorde för Cesar(det första) man skulle använda en lowrider och vinna över motståndaren?! för er som vill spela det igen, stick tillbaka till samma ställe, en kille står utanför med en pil på sig.... gå till han så kan ni spela det igen själv upptäkte jag det för 2 veckor sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Gammalt!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Old news. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Gammalt!!!!!! Och...om det nu e gammalt eller old news så behöver inte ni sitta här och komentera, bara för att ni inte har nåt liv för utom att va några j*vla Bullys så kan ni ju komentera det som ni inte visste nåt om....jag blir så förbannad på personer som kommer med onödig Topic/bild, eller onödigt inlägg, hur dumt e det....nån skriver nåt t.ex. Jag har också klarat SA.... så kommer nån annan och säger: onödigt inlägg!!! då undrar jag vem som har det onödiga inlägget??? vem tycker ni?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Och...om det nu e gammalt eller old news så behöver inte ni sitta här och komentera, bara för att ni inte har nåt liv för utom att va några j*vla Bullys så kan ni ju komentera det som ni inte visste nåt om....jag blir så förbannad på personer som kommer med onödig Topic/bild, eller onödigt inlägg, hur dumt e det....nån skriver nåt t.ex. Jag har också klarat SA.... så kommer nån annan och säger: onödigt inlägg!!! då undrar jag vem som har det onödiga inlägget??? vem tycker ni?? Ta det lungt...Peace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Det värsta som finns är om någon skriver :redan,gammalt och sånt när någon försöker vara snäll och tipsa folk skärp er ff det finns ingen mening med att skriva såna inlägg han tipsade inte er som visste utan dem som tex. jag som inte visste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Det e bra att han säger det ,men jag tror att alla som har SA vet det. Men det e alltid bra att säga gammla saker så man blir påmind(stavning). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag hade inte en aning om det så inlägget var inte onödigt nånstans! Men fattar inte varför du inte bara kan skita i att skriva "Gammalt!!!!" Låt det bara vara eller skriv något trevligare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag hade heller ingen aning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Inte så svårt att missa om man har cruisat runt i Los Santos, men jag kan förstå att inte alla ser sånt. Ibland så kör man ju bara förbi där snabbt utav bara helvete och eftersom spelet inte ritar upp den röda lilla ringen föräns man är ganska nära så kan man ju missa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bruttan Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag visste inte heller om det... Även fast ja har nästan 70% klarat... Så tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag visste inte heller om det... Även fast ja har nästan 70% klarat... Så tack för tipset! Tack till alla som e på min sida... Bruttan, kan jag få din msn??? adda mig på jeppsson_89@hotmail.com vi kan snacka om SA( jag kan hjälpa dig.... förlåt om det blev lite offtopic där men,men.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
holymakaroni Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag håller me, Ge fan i å skriv sånna grejer de e störande så in i helvete och oschysst är det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag håller me, Ge fan i å skriv sånna grejer de e störande så in i helvete och oschysst är det också Mm , håller med. Så jävla onödigt att skriva det , håll dina dumma kommentarer för dig själv ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts