egget Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hur laddar man ner mods jag vet hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Höhö? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
egget Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Oj jag menar jag vet inte hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Du trycker på knappen "Ladda ner" eller "Download" för att ladda ner den valda modden i fråga. Sedan kommer det att finnas en ReadMe (En textfil) med fär du får all information om hur du installerar modden till ditt spel. Har du tur är installationen automatisk, du klickar bara på en ikon och får installationen guidad... men det är ovanligt, speciellt till GTA där det inte finns många större moddar. Men det vore enklare att förklara om du specifierade dig lite mer. Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts