aikjonas12 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Hehe, de har ingenting att göra med att "lagga" utan är ett smeknamn för skidor... Ok då vet jag. Jag förstot ioförsej att ni inte menade"lagga" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag har nyss lärt mig att åka slalomskidor, det var jättekul uppe på ramundberget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Jag åker bräda ja som sagt, snowboard som gäller, men det blir inte lika mycket åkning som jag hade önskat.. men jag ska upp med brorsan nästa helg (om han håller det han lovet) och sen upp till åre 3-4 dagar med en polare i påsk.. polarn ska ta lite bilder då så jag slänger upp dom här sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Jag ska till Åre och åka skidor på Påsklovet Men jag tar med en pulka för säkerhets skull (om det inte skulle gå så bra med skidorna då det är första gången jag åker) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Inte så mycket nuförtiden. Åkte slalom i 2:an.. Och snowboard vet jag inte riktigt om jag fortsätter med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2005 Har alltid hyrskidor.. men jag är väl inte så pjåkig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Jag åker inte så ofta, men när det blir så åker jag blades så jävla kul att åka i skogen med blades Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Själv åker man längdskidor helt utan Sex appeal och Respect Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts