Burner Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Ja är de nån här som håller på mycket med skidåkning? Skriv gärna vart ni helst åker och va ni äger för lagg och om du är duktig på det. Jag själv åker mycket skidor och gillar mest att jibba och att åka off pist och är en mycket duktig skidåkare men inte så duktig på jibbning men jag ska bli bättre, mkt bättre. Mitt favoritområde här i sverige är Åre och var där senast förra veckan. //David Redigerad 19 februari, 2005 av Burner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag åker pulka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag var i österike (stavning?) förra året. askul!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag ska åka till Österrike nu på sportlovet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Skidbacken är inget för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag har aldrig ens stått på ett par skidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag ska åka till Österrike nu på sportlovet! Jag med Vart ska du åka? jag ska till saalbach. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Ja Skriv gärna vart ni helst åker och va ni äger för lagg JAg laggar inte alls när jag åker skidor... gör ni det eller... inte för att jag någonsin åkt på ett par skidor men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Tur man har Åre nära sig. Det är som Sveriges alperna. Mina skidor och jag(i glasögon): Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag med Vart ska du åka? jag ska till saalbach. Haha, sist jag var där vare fint de två första dagarna, resten av veckan regnade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag har aldrig ens stått på ett par skidor. Hehe inte jag heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Tur man har Åre nära sig. Det är som Sveriges alperna. Mina skidor och jag(i glasögon): Avundsjuk som f*n på dig för att du har åre nära dig:P Vad är de för lagg föressten? Känner inte igen modellen. Redigerad 20 februari, 2005 av Burner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Själv sitter man på ett par BC...Jäkligt shysta faktikst Redigerad 20 februari, 2005 av D-link Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Avundsjuk som f*n på dig för att du har åre nära dig:P Vad är de för lagg föressten? Känner inte igen modellen. 7 mil. det är inte så långt enligt mig. Det är ett par Extrem Sxs 5 by 5. (offpistskidor) hade ett par 1080 men jag är så less på Twintips för att alla har de nu så jag köpte ett par offpistskidor istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Har åkt skidor 2 gånger.Precis då när skolan skulle börja efter vinterlovet skulle vi till Österrike. Men bara nån vecka innan så paja bilen och de blev ingen resa :'( jag som förberätt mig på ingen skola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag har aldrig stått på ett par skidor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Vi i min familj brukar åka till alperna en gång per år. Hittills har vi varit i Zülden, Badgestein, Mayerhofen, Livingno. I Sverige har vi varit i Sälen och Åre. Dessutom ska jag åka till Åre på klassresa i mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Ursäkta men vad menar ni med lagga Jag åker ofta skidor minst 1-2 veckor per år. Jag e ganska bra Redigerad 21 februari, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D-link Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Ursäkta men vad menar ni med lagga Hehe, de har ingenting att göra med att "lagga" utan är ett smeknamn för skidor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag med Vart ska du åka? jag ska till saalbach. JAG MED!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts