leftbehind Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Hur jag bränner dessa filer? I Nero så kan man max bränna 11. Det är 69 st. Och har testat massa inställningar, nån som vet en annan väg? Kom inte med kommentarer som "Eeeh, de e warez" för det kan ni inte veta ett skit om. Jag har lagt in från en dvd som backup. Redigerad 19 februari, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Åhhh värsta warez... Det är styggt att prata om sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Aa och du måste också komma med en jävla kommentar om det, kan du inte läsa, och det var inte din typ av åsikt jag bad om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Shit det var ett skämt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Skapa en ny dvd-skiva i nero, dra och släpp alla filerna i video_ts mappen, bränn skivan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Nuså- Redigerad 19 februari, 2005 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Men ta max of 11 (8+3) då. VTS_15_0.ifo får jag till 11 bokstäver. Och, det ska vara dvd-video, du har rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Aa, menar DVD-Video, det där med file name shitet vet jag inet, har aldrig haft problem med det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Tog 11 chars. Då kommer detta upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 BUP filer... Barn- och ungdompsykiatri filer? Dumma Funnylin, sluta upp med det där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 BUP filer... Barn- och ungdompsykiatri filer? Dumma Funnylin, sluta upp med det där! Ja, sluta upp med det där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Tog 11 chars. Då kommer detta upp. "... bla bla might bla bla bla..." Du har inte funderat på att TESTA o se om det funkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Nej det har jag dock inte gjort , får väl testa imorron. Den är inte Hem*addad först om ett tag. Palla då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Nej det har jag dock inte gjort , får väl testa imorron. Den är inte Hem*addad först om ett tag. Palla då. Tror du det hjälper om du lägger för en liten bock där eller? Gå in på VideoHelp.com om du vill veta hur man gör... *RAPPORTERAD* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Varför skulle det inte hjälpa, det står ju inte att ja laddat hem. Och det har jag inte heller gjort, jag mena att ja adda den hemma som backup om du inte fattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Vad spelar det för roll om han laddat hem den eller om han gör en backup? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Det kan knappast klassas som warez om jag tar min egna dvd film och vill ha en backup av, det är skillnad om jag sprider den på t.ex Dc++ vilket jag inte gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Testa på en dvd-rw för säkerhets skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Har dock ingen sådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts