mackis Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Om man trycker uppåt försiktigt när man kör en motor cykel så att han står upp lite grann.Så kommer cj att köra snabbare även på högsta växeln. Jag kom på det nyss så jag har bara provat med en shances. (glömd stavlingen) Man måste ha tålamod för att hitta rätt ställning. värd att prova Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Japp, och till slut så blir bilden suddig precis som vid användning av lustgas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 T3h Faxxing Old!!! nej jag bara skoja( ) bra tips Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Old News men det är bra att du påminner det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Man kan göra så i VC också. Väldigt kul att ha NSR 500 när man ska dra ifrån snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Enda problemet är väl att svänga samtidigt som man lutar sig framåt, tycker det e skitsvårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Enda problemet är väl att svänga samtidigt som man lutar sig framåt, tycker det e skitsvårt Du behöver bara släppa, svänga, sen luta fram igen, eller försöka svänga samtidigt, e lite svårt, men "practice makes perfect" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HadDeliNo.. Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 AAAAhhh det äger fan att luta sig fram på FCR-900:n (NRG-500 suger!!!!) och bara dra iväg... typ det roligaste och skönaste i hela spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fik0n Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Jag tycker själv att jag är hyffsat bra på det här, men kan man inte säga att det är den som bemästrar detta bäst är den bästa motorcykel åkaren i VC och SA? Min första post i detta trevliga forum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts