themuppa Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Nu e de svårt va ska jag göra när jag har kommit till hamnen på you luckey basterd! jag hittar inte han den dära snubben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Du måste fiffla lite med vagnarna så de kör in i porten. Alltså ändra rälls gången och ta bort träbiten som ligger under hjulet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Jadu, efter du dödat alla, du sett. Så gå längst bort vid hamnen, följ tågrälsen. Åt motsamma håll du kom in genom. Rakt fram(Åt det hållet du kom när du åkte igenom grinden...du fattar.). Längst fram hittar du en vagn, och en s.k "switch". Denna ändrar åt vilket håll saker som rullar på rälsen tar. Sätt de 2 switcharna så vagnen längst bort kommer rulla på andra magasinet's dörr sett från vagnen. När du ställt in detta, gå till vagnen. Kolla längst fram vid ena hjulet, det ligger en träkloss där. Tryck useknappen så ska vagnen börja rulla. När den träffat magasin dörren, gå fram och ställ dig brevid. Det kommer komma en videoscen, sen kommer du förstå... Redigerad 19 februari, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts