Mathias Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Finns det inget sätt att få tag på reklamerna som är med imellan låtarna? OBS! detta är inget warez snack jag har inte sagt att jag ska ladda ner det olagligt utan jag är bara sugen för det finns speciellt en som får mig att skratta som (fult ord) det är den om "killimanjaro" som är en kläd affär för "enormous men" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Det bästa jag kan tänka mig är att rippa de. Man kan ju rippa musiken, så det borde gå lika bra att rippa reklamerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Det bästa jag kan tänka mig är att rippa de. Man kan ju rippa musiken, så det borde gå lika bra att rippa reklamerna. Hur gör man det då då måste man väl vänta tills den kommer på radion IR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 JAg vet inte hur det går till. Man rippar väl från filerna på skivan, antar jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Ååhhh det kan jag inte. och det är väl inte lagligt att fråga ngn som kan att göra det åt mig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
shabazz Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Haha jo ja har oxå tänkt på det här.. skulle vlja ha den där tysken..(eller vad han nu är) som snackar på sf-ur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts