chiligr Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag älskar terrariedjur.....Nån annan som delar intresset? Själv har man: -spökskräcka. 2 st familj: insekt (även känd som "vandrande löv") - vandrande pinne. 2 st (går till sammans med spökskräckorna) familj: insekt -kejsarskorpion. 1 st(pandinus imperator) familj: insekt -chilensk fågelspindel (grammostola rosea). 1 st familj: tarantula - Stumpebandssnok. 1 st familj: reptil -leopardgecko. 1 st (eublepharis macularis) familj:reptil - grön amevia. 1 st (amevia amevia) familj: reptil -panama-padda. 1 st (buffo paracnemis) familj: groddjur lägg gärna upp bilder på era djur(terrariedjur) min digitalkamera är stulen...får lägga upp filmklipp istället, det kommer nog nåt i alla fall. Skriv gärna det latinska namnet och det svenska så man vet vad för nåt det är, om man vill skaffa djuret menar jag ... (om det inte står det latinska namnet så kan jag det inte ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Nej, tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Tycker de är coola, men hatar att de är så "pyssliga" eller hur man nui ska för´klara... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Nej, tack... Dumma dig nähäpp, trodde att det skulle vara ett stort intresse för det här ämnet.... Men nu har jag en topic att disskutera med mig själv i:D Redigerad 19 februari, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts