micke Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 hejsan alla glada gta spelare jag har klarat 55% av spelet men nu har jag inget tin att göra inga uppdrag jag kan bara gå ronder kan någon hjälpa mig vad ska jag göra SNÄLLA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Tommy- Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 försök hitta rampages,hidden stunts,och hidden pagages Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2002 Unique jumps... Inte Hidden stunts... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_dB_ Skrivet 20 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2002 Ja du kan ju hitta pagages, göra alla stunt jump´s, köra taxi, ambulans, brandbil och polis uppdragen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Dela ut pizza, Alla RC bandit uppdrag och alla race... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 21 december, 2002 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2002 Bara gå runt och hitta på saker (ställa sig på bilar och skjuta på dom, skjuta sönder däck, roliga fusk t ex upplopp, cruisa runt med en skön Freeway eller Sanchez, lyssna på Emotion, åka runt med helikopter). Det finns mycket småkul att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
karlen Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 hur delra man ut pizza? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 ta en pizza moppe och när du kastar trycker du på L2/R2 och O så kastar man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 Det finns fortfarande mycket kvar att göra; ta alla hp, klara Vigilante, Firetruck Missions, Paramedic, Pizza Boy, Unique Stunt Jumps, Rampages, Street Races, Wanted Cars. Köp alla företag och klara deras uppdrag.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2003 varför faen stavar alla Packages 'pagages'?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts