Curly Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jahapp. Psycho slapp undan någon som helst bestraffning för det han spammade i den här tråden: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=25734 Spam är tydligen tillåtet? Eller? P.S Om Funnylin varnade han så ber jag om ursäkt för detta inlägg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 P.S Om Funnylin varnade han så ber jag om ursäkt för detta inlägg. Han blir bannad snart i alla fall. Det är jag ganska säker på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Let´s hope so, people! HÅRDARE REGLER OCH STRAFF I SA-DELEN! Kollade runt lite och, ja, re3sultatet var förödande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Let´s hope so, people! HÅRDARE REGLER OCH STRAFF I SA-DELEN! Kollade runt lite och, ja, re3sultatet var förödande! Jag hoppas att du blir bannad. Du är otroligt jobbig enligt mig. Klassas det här som ett personligt påhopp? Men jag måste få det sagt, har stört mig på honom ända sen han kom hit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag hoppas att du blir bannad. Du är otroligt jobbig enligt mig. Klassas det här som ett personligt påhopp? Men jag måste få det sagt, har stört mig på honom ända sen han kom hit. Ok, men medlemmar bannas inte för att en enstaka person har något emot honom/henne. vinnecool har skött sig väldigt bra (enligt mig då) sen han kom hit, så han ska inte bannas. Skötsamma medlemmar = teh stay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Vinnecool har skött sig väldigt bra (enligt mig då) sen han kom hit, så han ska inte bannas. Skötsamma medlemmar = teh stay. Jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts