Jump to content

Klarar den GTA:SA

hjhjg
 Share

Recommended Posts

Jag va inne på dell o kollade.... de finns en dell 8000 som e jätte bra på intensiva spel står de.. för håll i dig 6581 kr ...har kostat 7331 de e bra för en spel dator http://www1.euro.dell.com/content/products...imen&l=sv&s=dhs

kolla om du inte tror mig :angry:

Så ja... det var lite mer i min prisklass... Nån som har en sån? verkar rätt bra.. Annars ska jag nog bygga en dator istället... billigare... å bättre.. :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör inte de... jag lånade min morsas gammla dator för att lära mig. Jag inte har så mycket pengar....precis som du....jag plockade isär allt och satt ihop igen....tryckte på start och.....PANG....de small högt o de komm ett litet rökmoln.....

nån som vet om man får instruktions bok till "byggsatsen" eller.. annars kan jag bara glömma de LOL :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gör inte de... jag lånade min morsas gammla dator för att lära mig. Jag inte har så mycket pengar....precis som du....jag plockade isär allt och satt ihop igen....tryckte på start och.....PANG....de small högt o de komm ett litet rökmoln.....

nån som vet om man får instruktions bok till "byggsatsen" eller.. annars kan jag bara glömma de LOL :angry:

Jag har inte fått nån instruktionsbok när jag köpte min i delar, fast det behövde jag inte heller :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som ni förstår är jag ingen höjdare på datrorer, första gången jag köper en...vad bör man tänla på om man t.ex vill köra GTA:SA är grafik kortet viktigast eller possesorn .... vad tror ni om den här http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=301753&cks=FRT (w00t)

jag kan ju lägga till lite grejer, som dvd brännare m.m för att den e ju så billig...jag kan lätt blaffa på 5000 till vad tror ni då?? :blink:^_^

NE NE NE NE och åter NE..... datorn e kass specielt grafikkortet som kan dra åt **** så köp den andra i stället.... om du har råd eller bygger du en dator själv är inte specielt svårt (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor