Jump to content

Klarar den GTA:SA

hjhjg
 Share

Recommended Posts

Jag själv byggt en nyss eller håller på ännu!:D

Det är:

AMD Athlon 3500+

1 gig ram de bästa på maarknaden kostar 3200 kr

Ge Force 6800 Ultra GT

Raptor hårddisk 74 GB 10000 RPM

Vattenkylning

500 gb 7200 RPM och 1 250 Gb flyttbar hårddisk

tralala en massa grejor men alla mina delar kostade sammanlagt typ 27***

men man klarar sig med den där datorn du visade kanske detta år men man åst ju uppdatera sig hela tiden. Jag skulle nog satsa på en 3200+ processor;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som ni förstår är jag ingen höjdare på datrorer, första gången jag köper en...vad bör man tänla på om man t.ex vill köra GTA:SA är grafik kortet viktigast eller possesorn .... vad tror ni om den här http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=301753&cks=FRT :rolleyes:

jag kan ju lägga till lite grejer, som dvd brännare m.m för att den e ju så billig...jag kan lätt blaffa på 5000 till vad tror ni då?? -_-:huh:

Redigerad av hjhjg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur mycke pengar beghöver man minst lägga ut på en dator om den ska klara typ alla spel? jag är ju bara 14 och har inte så jätte fett me pengar.. funderar på en dell 2400 eller 5000... vad tror ni om dom?

oj, sorry för dubbelposten... :">

Jag va inne på dell o kollade.... de finns en dell 8000 som e jätte bra på intensiva spel står de.. för håll i dig 6581 kr ...har kostat 7331 de e bra för en spel dator http://www1.euro.dell.com/content/products...imen&l=sv&s=dhs

kolla om du inte tror mig ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor