hjhjg Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Tror ni att den här datorn http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=306942&cks=PRL klarar GTA:SA, far cry och doom 3 m.m eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
we_man88 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Ja de gör den nog! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Ja, det gör den... Utan tvekan. R* brukar kunna fixa spelen så det blir lägre systemkrav än vad det borde vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Vilken dator har ni då grafikkort m.m ?...vill vet vad jag ska köpa för att kunna bra spel KUNNA SPELA BRA SPEL Redigerad 19 februari, 2005 av hjhjg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
we_man88 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag själv byggt en nyss eller håller på ännu! Det är: AMD Athlon 3500+ 1 gig ram de bästa på maarknaden kostar 3200 kr Ge Force 6800 Ultra GT Raptor hårddisk 74 GB 10000 RPM Vattenkylning 500 gb 7200 RPM och 1 250 Gb flyttbar hårddisk tralala en massa grejor men alla mina delar kostade sammanlagt typ 27*** men man klarar sig med den där datorn du visade kanske detta år men man åst ju uppdatera sig hela tiden. Jag skulle nog satsa på en 3200+ processor;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag har 2.4gHz 512 RAM ATI Radeon 9700Pro, haft det sen Maj -03, har fan inte behövt gradera, och den klarar alla spel. T.ex Far Cry som är en utav dom mest krävande spelen på marknaden. Half Life 2, Doom3, Unreal Tournament 2004. Allt helt klockrent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Som ni förstår är jag ingen höjdare på datrorer, första gången jag köper en...vad bör man tänla på om man t.ex vill köra GTA:SA är grafik kortet viktigast eller possesorn .... vad tror ni om den här http://www.komplett.se/k/ki.asp?sku=301753&cks=FRT jag kan ju lägga till lite grejer, som dvd brännare m.m för att den e ju så billig...jag kan lätt blaffa på 5000 till vad tror ni då?? Redigerad 20 februari, 2005 av hjhjg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hur mycke pengar beghöver man minst lägga ut på en dator om den ska klara typ alla spel? jag är ju bara 14 och har inte så jätte fett me pengar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Hur mycke pengar beghöver man minst lägga ut på en dator om den ska klara typ alla spel? jag är ju bara 14 och har inte så jätte fett me pengar.. funderar på en dell 2400 eller 5000... vad tror ni om dom? oj, sorry för dubbelposten... :"> Redigerad 20 februari, 2005 av sebbe_coolman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 En bra dator kostar ca 18 tusen kr. Då måste den va bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Liiiiite för mycke för mig bara... hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frostic Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Liiiiite för mycke för mig bara... hehe Äh, köp en Xbox så får du fin grafik i GTA:SA m.fl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 En bra dator kostar ca 18 tusen kr. Då måste den va bra. Hahaha... En bra dator idag kan gå på 10000 kr. Och, då är den väldigt bra... Men då får man köpa delarna själv, och plocka ihop allt själv. Men billigare blir det, tro mig. Mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hahaha... En bra dator idag kan gå på 10000 kr. Och, då är den väldigt bra... Men då får man köpa delarna själv, och plocka ihop allt själv. Men billigare blir det, tro mig. Mycket. Bygger man själv och köper dator i delar får man en väldigt bra dator för under 10k. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Ok, ja e 14 me så jag får väll bygga en egen dator då ... bara en liten detalij hur vet man vad allt ska sitta då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 20 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hur mycke pengar beghöver man minst lägga ut på en dator om den ska klara typ alla spel? jag är ju bara 14 och har inte så jätte fett me pengar.. funderar på en dell 2400 eller 5000... vad tror ni om dom? oj, sorry för dubbelposten... :"> Jag va inne på dell o kollade.... de finns en dell 8000 som e jätte bra på intensiva spel står de.. för håll i dig 6581 kr ...har kostat 7331 de e bra för en spel dator http://www1.euro.dell.com/content/products...imen&l=sv&s=dhs kolla om du inte tror mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag känner en kompis som hade en Dell. Han skulle spela VC på den, allt fuckade sig gick inte att spela ,inte att surfa på internet heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Jag känner en kompis som hade en Dell. Han skulle spela VC på den, allt fuckade sig gick inte att spela ,inte att surfa på internet heller. Vilken modell hade han då??? int en 8000 va :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
we_man88 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Dell e sämst och om du har brist på pengar så ska du inte köpa dell! Köp av nån som bygger själv dem och säljer som på typ www.pricerunner.com finns några som bygger dtorer och säljer dem. Dom bygger bra datorer och de kostar mellan 5 och 9000 kr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 21 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 (redigerad) Pricerunner är ju en sökmotor, så vad ska jag söka på??? tack för tipset ialf... eller ännu bättre berätta sidan direkt så slipper vi gå genom pricerunner!! Redigerad 21 februari, 2005 av hjhjg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts