RavenE Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 1.Vem är Katie Zhan? 2.Vart bor hon? Håller på med Export nere i SF hamnen...och på en sida står det såhär: "Camper - A little North of Katie Zhan's house, parked by the Diner." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Katie är en tjej man kan dejta och hon bor vid Gant Bridge ung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Det gör hon inte alls! Hon ska vara på den där jävla(ursäkta språket) golfbanan! Men vart?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Det gör hon inte alls! Hon ska vara på den där jävla(ursäkta språket) golfbanan! Men vart?? Man hittar henne vid golfbanan, men du frågade vart hon bodde, och hon bor nära Gant Bridge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Ownd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 1. Ursäkta för att jag kanske verkade otrevlig...orsaken var för att jag inte hittade en speciell bil på spelet. 2. Jag har hittat henne nu. 3. Jag var kanske lite otydlig med vad jag menade.... 4. Hoppas att ingen är sur på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Men vars på golfbanan? Har kollat runt hela! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Men vars på golfbanan? Har kollat runt hela! Om du står ungefär utanför gymmet i SF så ska hon stå i slutet av golfbanan vid några buskar, framför en stor skylt där det står BOBOS eller någonting i ganska stor röd text. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
soup Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Ownd Menar du alltså att han är ägd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
g-unit89 Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 QUOTE (okka) Hultenius gör att marken börjar skaka och forumiterna gräver ner sig i marken av rädsla Fjäääääääääässk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) QUOTE (okka) Hultenius gör att marken börjar skaka och forumiterna gräver ner sig i marken av rädsla Fjäääääääääässk ..då ska du veta hur jag fjäskar för din mamma. Editation. Btw. G-Unit är det värsta som har hänt hiphoppen. Tyvärr... Redigerad 20 februari, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Efter min post kan väll denna tråd låsas? Katie går att finna i nordöstra hörnet på golfbanan i san fierro, efter att man funnit henne ochaccepterat henne som flickvän så BOR hon i radhuset längst till väster i dom "fina husen" norr om den nordligaste pay-n-spray i san fierro http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...katie_place.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Varför ska tråden låsas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 QUOTE (okka) Hultenius gör att marken börjar skaka och forumiterna gräver ner sig i marken av rädsla Fjäääääääääässk Fjäsk? LOL! Det var ett roligt inlägg. Märker du skillnaden? Va? Va? Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Varför ska tråden låsas? För att ett komplett svar finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 För att ett komplett svar finns Varför låsa tråden enbart för att trådskaparen fått sitt svar? Det hindrar framtida diskutioner att äga rum i denna tråd och en ny likadan måste startas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts