Frenzy Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Vad är ditt DrömInstrument? Alltså T.ex : Dröm gitarr ? Skriv vilket och varför just det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Vadå dröminstrument... mitt e iaf trummor... vilket ja nu redan har... men menar du lixom exakt vilken sort, o färg o hur många pukor, cymbaler o allt sånt? isåfall kommer ja me detaljer sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Dröminstrument, har ju min underbara bas. Men jag vet inte vilken modell ja skulle vilja ha, kanske Gene Simmons yxbas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Ååh, det kom fram två fulla killar till mig idag (kanske i 0årsåldern) och erbjöd mig en gitarr om jag spelade bra. så visade dom den. det var världens finaste gibson! fast när jag skulle spela (jag kan spela bra) så sa han att den var nedstämd i C, så det lät åt helvete :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Psycho Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Mitt dröm instrument skulle vara en saxofon med inbyggd stereo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Varför stämde du den inte då Felshoe? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag fick en minut på mig att spela nåt bra, och det tar tid att stämma och hålla på så han tog den =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Dröminstrument, har ju min underbara bas. Men jag vet inte vilken modell ja skulle vilja ha, kanske Gene Simmons yxbas. Haha, vilken pina att sitta och spela med den. Dröminstrument... nu jävlar: ESP Truckster ESP Kirk Hammet Vintage (Caution) ESP Kirk Hammet 3 (Spider) ESP LTD EX-400 (fast vit) Gibson X-Plorer (svart) Gibson Les Paul (Alpine white) James Hetfields vita ESP Explorer Vill ha en massa gitarrer. Redigerad 19 februari, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Hans Orange'a e det inte heller något fel på. Och hans flying V *dreggel* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Och varför är det en pina? Den är jävligt grym. Till skillnad från vissa andras dröminstrument, nämner inga namn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Och varför är det en pina? Den är jävligt grym. Till skillnad från vissa andras dröminstrument, nämner inga namn. Jag skrev bara att det skulle bli svårt att sitta och spela med en sån, du behöver inte bli gnällig för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Vem sa att ja gnällde på dig då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Det är omöjligt att sitta ner (SITTA) och spela på en mega yxa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Så... här kommer de... pearl masterworks... i diamond burst finish.. men den fanns inte o välja så tog tagg-tråds finish istället... ja.. o massa z custom och a custom crasher... och z custom och a hi hats... o massa chinas o annat... EDIT: glömde bilden.. här e den Redigerad 20 februari, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Saxofon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Muhahaha trummor Men jag suger på att spela på något intrument huvudtaget Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Har alltid önskat mig en flöjt så jag kan bli exakt som torleif i bert Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Var jag batterist skulle ja drömma om Neil Pearts trumset hela dagarna. All hardware är dessutom 24k guld Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts