Eternal Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag var inne på en GTA sida förut med massor av moddade bilar, kartor, skins m,m. Tror den var tysk, men fanns även med engelsk text. Någon som vet vilken sida jag söker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
flogiz Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Kanske http://www.gta3mods.de ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 19 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Den var det... Tackar så mycket! Förut kunde man väl välja bilar efter bilmärken på den där sida? Typ Chevrolet, Volvo, Renault eller vad som helst? Redigerad 19 februari, 2005 av Eternal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Den var det... Tackar så mycket! Förut kunde man väl välja bilar efter bilmärken på den där sida? Typ Chevrolet, Volvo, Renault eller vad som helst? Du kanske menar GTA3.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xero_oscar Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 (redigerad) Jag letade också efter den edit: stavfel Redigerad 20 februari, 2005 av xero_oscar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts