Guest Kurby Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Hur blev det egentligen med det där? De ville sätta ihop filmer, bilder å en massa bra grejer för att få en ultimat SA sektion! Hur kommer det att bli? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Antagligen förstod de väl att det var ett omöjligt uppdrag =) Kul idé men faktiskt helt idiotisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DaVa Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Antagligen förstod de väl att det var ett omöjligt uppdrag =) Kul idé men faktiskt helt idiotisk. Tyvär har du nog rätt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eternal Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Förstår ingenting! Är det här på GTAsajten denna sektion ska komma upp, eller vart? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Förstår ingenting! Är det här på GTAsajten denna sektion ska komma upp, eller vart? Läs nyheter på gtasajtens startsida! Sidan 3 eller 4 tror jag leta igenom där och du märker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Det finns ju sidor med allt sånt så varför skulle inte gtasajten kunna göra det åxå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Det finns ju sidor med allt sånt så varför skulle inte gtasajten kunna göra det åxå? Finns det sidor som har spelat in alla uppdrag som är upplagda på nätet som filmfiler? Det var GTAsajtens uppdrag, serru. Jag blir arg när jag ser din avatar föresten. För varje inlägg som du skriver så blir jag bara argare för du ser själv jävligt aggresiv ut. Är folk arga så blir jag arg! Snart brister det... måste.. stå.. emot.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jaha jag missförstog...informationen som trådskaparen gav var ju inte den bästa....tråde att det var en "sektion" med lista på alla uppdrag och bara lite filmer mm inte att det skulle bli en så "ultimat" sida kom på en bättre då ufoxsm eller vad f**n du heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Hörru lugna ner dig. Inga anklagelser här. Jag har sett mycket bråk på det här forumet. Till vilken nytta? Lägg ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Det som fick mig att uttrycka mig som jag gjorde é att du har en där det är någon dom gör en ful grimas och är ca. 99999999X(gånger)hur mycket som helst gånger fulare så varför klagar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag förstår inte vart du vill komma. Det här just det här som jag pratar om. Ni på det här forumet har sveriges sämsta attityd. Kom hem till mig och prata mig i ögonen om du vill bråka. Känns så jävla onödigt att göra det på ett forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kuma Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Hihi, quod_gta. Du är verkligen söt när du blir arg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Jag hoppas för ditt eget bästa att du inte är kille kuma Redigerad 19 februari, 2005 av qouad_Gta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag hoppas för ditt eget bästa att du inte är kille kuma Kan du uttrycka dig lite djupare i vad du menar med "hans eget bästa"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Kan du uttrycka dig lite djupare i vad du menar med "hans eget bästa"? Jag menar att det annars skulle vara så att han var så att säga "lagd åt fel hål" jag har inget imot bögar det är bara det att det skulle vara lite äkligt att bli kallad söt av en kille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kuma Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag hoppas för ditt eget bästa att du inte är kille kuma Jag hoppas för ditt eget bästa att du förstod att jag var ironisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jo det gjorde jag det va faktiskt jag (vilket tydligen ingen förstog) åxå när jag sa "hoppas att du e kille" jag förstog att du var ironisk jajajajajajajajajajajajaja bara ett ord till "LÄGG NER" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kuma Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jo det gjorde jag det va faktiskt jag (vilket tydligen ingen förstog) åxå när jag sa "hoppas att du e kille" jag förstog att du var ironisk jajajajajajajajajajajajaja bara ett ord till "LÄGG NER" Ja, det verkade inte så iallafall. Och varför skulle du ta åt dig om jag kallade dig söt? Jag vet inte hur du ser ut, utan bara hur din avatar ser ut. Fast du kanske inte hängde med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Varför inte fortsätta med offtopic via PM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Varför inte fortsätta med offtopic via PM? Eller som jag sa; komma hem till mig och titta mig i ögonen samtidigt som han bråkar. Forumbråk är nått av det patetiska som finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts