The Dude Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Eller läser ni vad Warmedal sa: Det är liksom inte status att ha massa invites R2D2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Eller läser ni vad Warmedal sa: Det är liksom inte status att ha massa invites R2D2. Sa jag det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Jag skulle vilja ha gmail... Någon? Snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 (redigerad) Jag skulle vilja ha gmail... Någon? Snälla? Kolla din inbox Edit: Skit i det, mailet kom inte fram Redigerad 16 april, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Sa jag det eller? Nej iofs men det verkade som om du trodde att invites var något exklusivt som du bara skulle ge till "speciella" Men no big deal. Själv tror jag, googles sida, att det här med invites bara är ett marknadsföringsknep. Dom vill att det ska framstå som exklusivare än vad det är, och dom har lyckats. Jag änvänder gmail och gillar den starkt, föresten är det inte bara 1 gig inbox utan dryga 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2005 Den som har gmail... Har också 50 st någon som vill ha ? Tackar, Gurgel ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 17 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2005 Använder Wallas 1 gb mail och tycker det fungerar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts