HemuleN Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Naw, Jag blir väldigt glad av: Wu Tang Clan - Rules Promoe - These walls dont lie Promoe - likkle supm supm Charta 77 - lilla björn och lilla tiger låtar man blir deppig av GZA - B.I.B.L.E Led Zepplin - Stairway to heaven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) Här är några låtar jag blir glad av Mötley Crüe - Live Wire Mötley Crüe - Red Hot Mötley Crüe - Smokin' In The Boys Room Mötley Crüe - Wild Side Mötley Crüe - Kickstart My Heart Mötley Crüe - Hooligan's Holiday Mötley Crüe - Mood Ring Mötley Crüe - Glitter (Remix) Mötley Crüe - Hell On High Hells Mötley Crüe - If I Die Tomorrow 3 Doors Down - Smack 3 Doors Down - Sarah Yellin' 3 Doors Down - Right Where I Belong 3 Doors Down - That Smell 3 Doors Down - Let Me Go Guns N' Roses - Down On The Farm Led Zeppelin - Stairway To Heaven Black Sabbath - Supernaut and many more... Deppiga men bra låtar 3 Doors Down - Changes (Världens finaste låt ) Redigerad 10 mars, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 Åh shit jag har ju förfan glömt den absoult viktigaste ! Bob Marley - No Woman No Cry ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Jag känner mig gråtfärdig, men samtidigt nostalgisk och jätteglad när jag hör: alice deejay - better off alone (techno/trance remix) <<<--- ETT MÅSTE!!! Redigerad 11 mars, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 11 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2005 (redigerad) Åh shit jag har ju förfan glömt den absoult viktigaste ! Bob Marley - No Woman No Cry ! Fantastisk låt, håller med dig. Låtar jag får ett rus av: Looptroop ft. Petter - Topp dogz Looptroop - A modern day city symphony Promoe - Dog day afternoon Timbutku ft. Peps - dynamit (samma som dog day afternoon fast timbuken fick den) Redigerad 11 mars, 2005 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Tog en tid innan jag hittade tråden igen Men iaf här är en låt som väcker känslor: Pink floyd - goodbye blue sky. Daron i S.O.A.D brukar sjunga den på deras konserter ! Och jag tycker han gör den bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Dark Tranquility - Auctioned Dark Tranquility - Undo Control Korn - Håller med till 100%! up Korn - Leave this place Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Dark Lotus - Juggalo Family kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 DragonForce - Strafire och Mjölner - Sköna nord.. så vackra =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Dexys Midnight Runners - My National Pride. Nej, jag är inte irländare...höhö... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Dark Tranquility - Auctioned Dark Tranquility - Undo Control Korn - Håller med till 100%! up Korn - Leave this place Oh, ett till Dark Tranquillity-fan EDIT: För att de ska inte klassas som spam så säger jag Dark Tranquillity - Day To End och Dark Tranquillity - Trough Ebony Archways Redigerad 20 mars, 2005 av kricke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Brian May - Too Much Love Will Kill You :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Beck - Everybody's gotta learn sometime Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 Kom på en till : Rufus Wainwright - Hallelujah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 20 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2005 (redigerad) Korn - Håller med till 100%! up Ganska kul faktiskt, det där. Gillar också Korn - W0rd up. Redigerad 20 mars, 2005 av Mr 7.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.C. P1MP Skrivet 21 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2005 Judas Priest - United Judas Priest - Red White And Blue(får en tår i ögat mitt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 ICP - Homies Den är bra.. Man blir liksom.. Glad av den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2005 ICP - Homies Den är bra.. Man blir liksom.. Glad av den Jepp, den äger. Organism 12 - Diamanttårar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts