Spankdogg Skrivet 7 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 (redigerad) Varför visste jag att den här tråden skulle bli nedkladdad med massa dödsbejakande hårdrockslåtar? Nåja, jag får väl nöja mig med min egen representation av hiphop i början av tråden Grandmaster Flash-The message Tack, ett ljus i mörkret! Hade glömt den själv... Bra att du tar upp Dylan också. Han är värd en plats i vilket forum som helst av det här slaget. Redigerad 7 mars, 2005 av Spankdogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Varför visste jag att den här tråden skulle bli nedkladdad med massa dödsbejakande hårdrockslåtar? Nåja, jag får väl nöja mig med min egen representation av hiphop i början av tråden Tack, ett ljus i mörkret! Hade glömt den själv... Bra att du tar upp Dylan också. Han är värd en plats i vilket forum som helst av det här slaget. Du glömde ju 2pac -brendas got a baby i din lista, det är skam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 8 mars, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 MMM det e fanemej skam... Tur att någon annan har koll på saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 The scatman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 System Of a down - Kill Rock N' Roll ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 System Of a down - Kill Rock N' Roll ! Alltrså jag hittar den ingenstans, inte i NÅN buske! :'( Vart har du fått den någonstans? Har du köpt den, eller laddat ner den från soad´s hem,sida, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Samen old song-Pain I Was Made For Loving You- Kiss Återkommer med fler om jag kommer på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Sting - Shape of My Heart Bruce Springsteen - Streets of Philadelphia Sentenced - Mourn Pearl Jam - Jeremy Tiamat - Visionaire Metallica - One The Connells - '74-'75 Aerosmith - Janie's Got a Gun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 DÅ ska jag sätta ihop en liten lista här nu också då : Black Sabbath - Paranoid System of a down - Toxicity System of a down - Kill Rock N' Roll 3 doors down - let me go Blur - song2 (blir nostalgisk som fan !) Creed - One last breath Creed - my own prison Nirvana - something in the way Finns fler också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Depparlåtar: Elton John - Goodbye Yellow Brick Road Guns N' Roses - November Rain (lyssna på den när du känner dig nere så är du snart självmordsbenägen ) Guns N' Roses - Knockin' On Heaven's Door David Bowie - Changes Sting - Shape of My Heart Sting - Desert Rose Corey Hart - Sunglasses At Night Metallica - Fade To Black The Beatles - Yesterday Billy Joel - Summer, Highland Falls Feelgood-låtar: Guns N' Roses - Welcome To The Jungle Stealers Wheel - Stuck In The Middle With You Frank Sinatra - I Get A Kick Out Of You Frank Sinatra - Come Fly With Me Frank Sinatra - All The Way Frank Sinatra - My Kind Of Town Dean Martin - The Object Of My Affection Dean Martin - Ain't That A Kick In The Head? Louis Prima - Angelina, Zooma Zooma B.J Thomas - Raindrops Keep Falling On My Head (ultimat feelgood-låt ) Red Hot Chili Peppers - Californication That's all folks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Feelgood-låtar: Guns N' Roses - Welcome To The Jungle Stealers Wheel - Stuck In The Middle With You Frank Sinatra - I Get A Kick Out Of You Frank Sinatra - Come Fly With Me Frank Sinatra - All The Way Frank Sinatra - My Kind Of Town Dean Martin - The Object Of My Affection Dean Martin - Ain't That A Kick In The Head? Louis Prima - Angelina, Zooma Zooma B.J Thomas - Raindrops Keep Falling On My Head (ultimat feelgood-låt ) Red Hot Chili Peppers - Californication That's all folks. Mötley Crüe nörden GTA_PIMP ska tipsa om en Feelgood låt Mötley Crüe - Dr. Feelgood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GEAS Skrivet 8 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2005 Samen old song-Pain I Was Made For Loving You- Kiss Återkommer med fler om jag kommer på Har drygt 25 plattor med KISS, och den låten är en av de få jag hatar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 (redigerad) Clawfinger - I Guess I'll Ever Know (Ruskigt bra) Nancy Sinatra - Bang Bang Moby - Flower Feeder - Love Pollution Feeder - Come Back Around Enya - Caribbean Blue Disturbed - Darkness Beck - Lost Cause The Box Tops - The Letter Redigerad 10 mars, 2005 av Kurby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Kom på en till : Black Sabbath - Paranoid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 The Coral - Dreaming Of You!! Crice hade en fin lista! ------------------- Neil Young - A Man Needs A Maid. I was thinking that maybe I’d get a maid Find a place nearby for her to stay. Just someone to keep my house clean, Fix my meals and go away. A maid. a man needs a maid. A maid. Den nämner jag bara för att texten är så kul, speciellt då han öser på och det blir allt vad smör och känsla heter i refrängen! Stråkar och allt läggs på, helt sjukt dramatiskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 De flesta låtar utav Alphaville, gta 3 låtarna i flashback kanalen, alla vice city låtar, kill bill soundtracken, hitman musiken, splinter cell musiken och otroligt många mer som jag inte orkar rabbla upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 En grym låt är också : System Of A Down - Deer dance ! Skitgrym , Politisk också ! Me like Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Bon Jovi- Born to be my baby, tänker på en fin tjej när jag hör den... (fast jag tänker på rambo 3(tror jag det var) också! , såg den med den låten på jätte högt!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Varför visste jag att den här tråden skulle bli nedkladdad med massa dödsbejakande hårdrockslåtar? Vad fan menar du? Bara för du inte förstår dig på musik, och bara så kallat rap som man snackar till en upprepad takt, så ska du veta lite innan du snackar om dör o skit inom hårdrock, det finns saker som förknippas me de, men det finns hur mkt som helst utan död. Ontopic: Nothing Else Matters väcker känslor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 10 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2005 Billy Joel - Summer, Highland Falls: They say that these are not the best of times But they're the only times I've ever known And I believe there is a time for meditation In cathedrals of our own Now I have seen that sad surrender in my lover's eyes And I can only stand apart and sympathize For we are always what our situations hand us It's either sadness or euphoria And so we'll argue and we'll compromise And realize that nothing's ever changed For all our mutual experience Our separate conclusions are the same Now we are forced to recognize our inhumanity Our reason co-exists with our insanity So we choose between reality and madness It's either sadness or euphoria How thoughtlessly we dissipate our energies Perhaps we don't fulfill each other's fantasies So we stand upon the ledges of our lives With our respective similarities It's either sadness or euphoria Har ni inte den.. inskaffa. Den är grymt fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts