GEAS Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Bloodbath - Eaten Jag blev så jävla hungrig efter att ha lyssnat på den låten, så jag åt. Så vackert :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 2pac - Brendas got a baby Det är en sann historia, och den väcker känslor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 KoRn - Ya'll want a single. BLir så jävla förbannad när jag hör den låten så jag vill gå och slå ner allting. Den Gör mig aggresiv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) TQ - Westside Bra låt om den gamla "goda" tiden! Tillägg: DJ Yella ft. Kokane - 4 tha E Redigerad 6 mars, 2005 av dibel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chainsawgutsfuck Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Metallica - To live is to die finare låt finns inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 En låt som är så fin så man svimmar är Glitter (Remix) med Mötley Crüe Eller Changes med 3 Doors Down Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Metallica - To live is to die finare låt finns inte. Håller med till 100%! Så jävla fin är den . Sen dom flesta "Ballader" som Metallica gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chainsawgutsfuck Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 My Friend Of Misery (allt innan James sjunger är bara såååå Precis, Jason ville också att den skulle vara deras instrumentala. Det finns inte ett bättre bas intro än det i My friend of misery. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Roxette- "It must have been love" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Precis, Jason ville också att den skulle vara deras instrumentala. Det finns inte ett bättre bas intro än det i My friend of misery. Tycker att den borde fått vara instrumental också, texten och James' melodilösa sätt att framföra den sög stenhårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Finns ju andra låtar än ballader som väcker känslor, brukar lyssna på Drowning Pool, eller Slipknot om jag till exempel vill tagga till riktigt inför en match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Red hot chili peppers - under the bridge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 (redigerad) Courage och I belive med Manowar, Lyssnade på dem samma dag ja blev tillsammans me en tjej ( :"> ) Redigerad 6 mars, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 KoRn - Ya'll want a single. BLir så jävla förbannad när jag hör den låten så jag vill gå och slå ner allting. Den Gör mig aggresiv Hur kan du bli arg när du lyssnar på den! Man blir ju bara avslappnad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chainsawgutsfuck Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Tycker att den borde fått vara instrumental också, texten och James' melodilösa sätt att framföra den sög stenhårt. Indeed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Red hot chili peppers - under the bridge Samma här, den är jävligt grym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Uhm, dom flesta med Dexy's Midnight Runners (Old, I Love You (Listen To This), This Is What She's Like, Come On Eileen, The Celitic Soul Brothers), lite Prince-låtar (bl.a. It's Gonna Be A Beautiful Night, lovely!), The Pharcyde - Passin' Me By och Pigeon John - Beautiful Little Sharp Chicks för er som vill höra hiphop, Ratatat - Seventeen Years, Phoenix - Run, Run, Run, även diverse gammla klassiska låtar från skatefilmer (se mitt inlägg i, just det, skatemusik-tråden). Det finns förstås hundratals låtar man blir härligt nostaligsk av (både i negativ och postitiv bemärkelse), men jag kan inte komma på särskilt många mer just för stunden. Men stunder finns det många av, och då jag finner en som passar så kommer jag att skriva in ännu mera låtar som väcker känslor. Ursäkta, jag får inte glömma det mesta med The Clash! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Samma här, den är jävligt grym. Måste wörda det den där också Jimi Hendrix - All along the watchtower vet att det är en cover ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Eeek-A-Mouse - Police In Helicopter väcker känslor av ilska och besvikelse över orättvisorna i världen.. Riktigt skön låt, jag va i sthlm och såg konsert med eekamouse förra lördagen riktigt skön stämmning Ok lite låtar då rå Manu Chao-Clandestino Ritchie Valens-We belong together Ritchie Valens-Oh Donna Bob Dylan-Like a Rolling Stone Bob Dylan- Mr Tamborine man Bob Marley-Redemption song Bob Marley-One drop Bob Marley-Africa Bob Marley-Buffalo soldier fan nästan varenda en av Bob Marley är låtar som berör, men detta e några favoriter The Doors-Riders on the Storm The Doors-Crystal ship Velvet Underground-Heroin Richie Havens-Handsome Johnny Gentleman-Send a prayer Alpha Blondy-Jerusalem Jimi Hendrix-Purple Haze Grandmaster Flash-The message Jamiroquai-Were to young to die Jamiroquai-the return of the spacecowboy Steve Miller Band-the Joker finns en miljon fler låtar att välja mellan, men jag pallar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Ozzy Osbourne - Gets me through Ladda hem den när han spelar hos Jej lenå (Jay Leno) och lyssna på Zakk Wylde's underbara och grymma solo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts