Kalan Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Det är Quite Riot (stavning?) som gjort den, iaf vad jag har hört Alla säger olika! Originalversionen är såvitt jag vet med Slade. Den som är med i Vice City är enligt vissa med Twisted Sisters och enligt andra med Quiet Riot (eller nått). Men det stämmer nog det du säger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Grejen är att Quite Riot sångaren och Twisted sister e samma, men det är olika gitarrister, så har jag hört men jag är inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Metallica - Wind of change Börjar nästan gråta när man hör den :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) I guess I'll never know av Clawfinger Nothing else matters av Metallica Vermilion Part 2 av Slipknot Patricide av Nothingface Alone I break av Korn For your love av Impellitteri Innocent eyes av Annihilator Other side av (hed) pe Bitches av (hed) pe Half the man av (hed) pe ÄDITT Headache av Dark Lotus är skön som bara faen också Redigerad 23 februari, 2005 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Wind of change? kan du skicka på msn ? (felshoe@hotmail.com) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Metallica - Wind of change Börjar nästan gråta när man hör den :'( Är det inte scorpions som har gjort den?? förövrigt är det en riktig bra låt! i alla fal när jag skulle ladda ner den på ni vet sån där grej så sökte jag på scorpions - wind of change. och hittade den. och snälla skriv inte tillbaka "aja baja" och sånt där skit om att jag laddar ner. förändrar ändå inte min åsikt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jo, sökte på den nyss, bara scorpions . laddar ner just nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Och några till jag har glömt (*host* Topp3 * host*) Beror på hur man definerar ballad... men enligt mig: Fade to Black Welcome Home (Sanitarium) Orion (Ja, smått) One To Live Is To Die (Så vacker... så sorglig :'( ) The Unforgiven Nothing Else Matters My Friend Of Misery (allt innan James sjunger är bara såååå fint!) Bleeding Me Mama Said The Outlaw Torn The Unforgiven II Low Man's Lyric Turn the Page Tuesday's Gone Loverman Så. Vissa är lite hårdare än andra, men alla har riktigt härliga lugna partier. Utom Low Man's Lyric då, den suger helt igenom. Känslosamma låtar för moí: Bon Jovi - Bed of Roses Alice Cooper - Poison Metallica - The Unforgiven Led Zeppelin - Stairway to Heaven Metallica - Fade to Black Metallica - The Outlaw Torn (som framför på S&M) Dirty Dancing ST - She's Like the Wind (en tjej som skickade till mig och sa att den beskrev vår situation. Lagom kul) Scorpions - Still Loving You Iced Earth - I Died For You Metallica - Turn the Page White Lion - When the Children Cry En herrans jävla massa Enya-låtar Varsågoda. Redigerad 22 februari, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MP5 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Opeth- Harvest Opeth - Hope leaves Opeth - Den långa ackustiska delen i Godhead's lament Opeth - A fair judgement Iced earth - Watching over me Iced earth - Gettysburgtriologin Iron maiden - Blood brothers Iron maiden - Infinite dreams Kommer inte på fler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) Beatles - Yesterday och ett par hundra andra... Redigerad 22 februari, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kaboom Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Digital Rockers - Why Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Ramones - Poison Heart Ramones - Sha la la la Jag bli ledsen när jag lyssnar på dom här låtarna, inte pga texten utan en sak som hände då jag lyssnade ofta på dessa låtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) Iced Earth - When the Eagle cries Iced Earth - 1776 (instrumental version) Kommer nog med flera sen Redigerad 22 februari, 2005 av comfy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 Ramones - Poison Heart Ramones - Sha la la la Jag bli ledsen när jag lyssnar på dom här låtarna, inte pga texten utan en sak som hände då jag lyssnade ofta på dessa låtar. Tyvärr så måste du nog säja "b" också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 februari, 2005 (redigerad) Alla säger olika! Originalversionen är såvitt jag vet med Slade. Den som är med i Vice City är enligt vissa med Twisted Sisters och enligt andra med Quiet Riot (eller nått). Men det stämmer nog det du säger. Jag vet inget om original versionen men i Vice City så gjorde Quiet Riot - Come on feel the noise och Twisted Sisters - I wanna rock Ooops. Dubbel Post. glömnde att jag skrivit i den... Sorry Redigerad 22 februari, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 House of the Rising Sun :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 The Japanese Boy på vice city i flash fm :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 3 doors down - away from the sun väcker känslor Dock inga bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Battlefieldtheme-låten är så himla bra så att man får lust att skjuta ner folk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Alice Cooper - Poison KISS - Hotter than hell orkar inte skriva nån text... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts