Spankdogg Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Lista era favoritlåtar som väcker en känsla. Det kan röra sig om sorg, glädje, ilska eller vad som helst. Mina favoriter: Beanie Siegel - Feel It In The Air (så jävla fin) Beanie Siegel - Where Have You Been? (feat. Jay-Z) (till alla som saknar sin pappa...man kan verkligen känna deras smärta.) DMX - Slippin' DMX - Miss You DMX - Ayo' Kato (sorlig) Jay-Z - Song Cry Jay-Z - This Can't Be Life (feat. Beanie Siegel & Scarface) 2Pac - Life Goes On 2Pac - Dear Mama 2Pac - Only God Can Judge Me Kanye West - Hey Mama Eminem - If I Had (han var verkligen på livets botten då...) Eminem - Rock Bottom Eminem - Kim (craaaaaazy) Mos Def - Umi Says Murs - A Friends Blues Twista - Hope The Notorious B.I.G - Juicy Lil Wayne - I Miss My Dawgs Beck - Lost Cause (ska fan ha den på min begravning ) Redigerad 29 mars, 2005 av Spankdogg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag blir på bra humör när jag lyssnar på: Charta77 - Lilla björn och Lilla tiger Slipknot - Wait and Bleed Slipknot - Duality Slipknot - Left Behind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 enya - only time är väldigt fin tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Wait and bleedToxicityAerialsPsychoDeer danceSuggestionsChop sueyCigaroSpidersATWAMr.JackMarmalade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Metallica - Nothing else matters för det mesta, men jag har ett par andra med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Metallica - Master of Puppets Metallica - One Metallica - Ride the Lightning Metallica - Some Kind of Monster Metallica - The Call of Ktulu Metallica - Tuesday's Gone Slipknot - Circle Slipknot - Liberate Slipknot - Me Inside Slipknot - Prelude 3.0 (Stockholm i oktober förra året, kärlek! ) Slipknot - Skin Ticket Slipknot - The Heretic Anthem Slipknot - Vermilion, Pt. 2 Phil Collins - In the Air Tonight Bobby Womack - Across 110th Street Fleetwood Mac - Go Your Own Way Tupac - I Ain't Mad At Cha Nancy Sinatra - Bang Bang Jao... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 John Williams "You Are The Pan" till Steven Spielbergs film, Hook från 1991 måste vara en riktig känslosam låt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Slipknot-Iowa Slipknot-Vermillion pt 2 Nancy Sinatra-Bang Bang(En riktigt bra låt) Dom jag kommer på nu... Redigerad 19 februari, 2005 av Mr. M Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 The Notorious B.I.G - Juicy I den låten snackar han om bitches som bara ville vara med honom för att dissa honom. Så var det inte... Tupac bad de där brudarna, han bönade och bad att de skulle knulla med Biggie när de fortfarande var vänner. Haha, det är sanning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Metallica - The Unforgiven Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Metallica-unforgiven Metallica-unforgiven2 Metallica-nohting else matters Metallica-one Metallica-fade to black Metallica-To live is to die Metallica-st.anger Metallica-I dissapear Metallica-Welcome home (sanitarium) Metallica-mama said vet att det bara är metallica och dom flesta är rockballader, men det är dom jag kommer på just nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Shinedown - 45 Shinedown - Crying Out Metallica - Nothin' else Matters typ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Vilka ballader har metallica gjort egentligen? känner bara till nothing else matters och one... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Fade to black Mama said (?) Unforgiven Unforgiven 2 Och några till jag har glömt (*host* Topp3 * host*) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Fade to Black glömde jag ju! D'oh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Eeek-A-Mouse - Police In Helicopter väcker känslor av ilska och besvikelse över orättvisorna i världen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Clawfingers "I Guess I'll Never Know" är fin Him - Wicked Game Harpo - Moviestar Puff Daddy - I'll Be Missing You Promoe - Long Distance Runner Twisted Sisters - Feel the Noise Black Eyed Peas - Where Is the Love? är också fina... Redigerad 19 februari, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 (redigerad) Sofie : Elvis Presley - Always on my mind Neil Sedaka - Oh Carol Kalle: Gyllene Tider, alla låtar Redigerad 19 februari, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 I den låten snackar han om bitches som bara ville vara med honom för att dissa honom. Så var det inte... Tupac bad de där brudarna, han bönade och bad att de skulle knulla med Biggie när de fortfarande var vänner. Haha, det är sanning. LOL HAHAHHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xeo001 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Twisted Sisters - Feel the Noise Det är Quite Riot (stavning?) som gjort den, iaf vad jag har hört Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts