Patrik Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag längtar efter sommaren, för det är då Grand Theft Auto: San Andreas kommer till PC och det nya The Legend of Zelda-spelet till Nintendo GameCube... Ja, juste! Fyfan va jag längtar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag längtar efter sommaren, för det är då Grand Theft Auto: San Andreas kommer till PC och det nya The Legend of Zelda-spelet till Nintendo GameCube... Jag har doch hört att Zelda inte släpps förrän Q4 i japan och samtidigt i US och EU, men vem vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2005 Vote: ja.. men vintern har sin skarm aah.. snöbollskrig med lillebrorsan, rulla ned för snöklädda backar med kompisarna, sitta och mysa i stugen med nån tjej - det är vad vintern is about Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts