SAAB Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Längtar och längtar. Det vore skönt med sommaren men jag gillar även vintern extremt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Vote:vinter året om ska det vara! cool(lol) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Nej jag vill ha vintern kvar :'( Vinter 4-President! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Vote: JA Tycker det e skönt med sommar B Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Vote: Fan heller! Jag älskar vintern! Åka skidor och sånt är det roligaste ja vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Längtar skit mycket... fins ingeting att göra på Gotland på vintern! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Vote:Ja såklart det ska vara sommar året om! hatar vinter!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Vote: ja mest gillar jag vår, sen vinter.. vår för då vet man att man har bra väder lång tid frammåt, vinter för då kan man åka bräda när det väl e sommar så e den så kort, därför e våren skönare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Lov är alltid lika välkommet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Längtar skit mycket... fins ingeting att göra på Gotland på vintern! Jaså, du bor också på Gotland! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Längtar absolut! Ska till mallorca denna sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 20 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2005 Hmm, gå ut lite kanske? --- Jag längtar till sommarn. Dock inte pga nåt spel Gå ut? Vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wankel Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Vote: Ja! Längtar till dagen då jag ska hämta hem bilen från vintervilan och rejsa lite! Sen är det skönt att kunna gå ut utan att behöva tänka på att klä sig varmt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danil89 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 JA, men våren är nästan bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 21 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 februari, 2005 Längtar och längtar. Det vore skönt med sommaren men jag gillar även vintern extremt mycket. Samma här. Ett liv utan skid åkning vad vore de?Fast Sommaren e ju endå härlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shotmans Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Vill ha både vinter och sommar året runt..alltså som vanligt , fast jag längtar till sommaren,ja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Men ja för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 mest gillar jag vår, sen vinter.. Wörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Jag längtar efter sommaren, för det är då Grand Theft Auto: San Andreas kommer till PC och det nya The Legend of Zelda-spelet till Nintendo GameCube... Håller med Zelda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2005 Sommar ska det vara, det underbaraste som finns. Snön är bara irriterande och i vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts