ZcruweN Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Ja längtar ni till sommaren jag vill att det ska vara sommar året om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Önskar det var sommar året om. hatar vintern extremt mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Nej.... Men till våren... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Ja, älskar sommaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Vote: Ja såklart det ska vara sommar året om! Älskar sommaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Vintern skulle vara perfekt om det inte var så mycket slask och var 20 grade varmare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HemuleN Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Vote: Nej Total Agree till Frenzy, vår skall det vara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Länktar som fan till sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Tar en dag i taget... Men visst, sommar är skönt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Sommar Det är härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stevex Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Vote : Fan heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Vote: Ja Mmmm, ut och bada och bo i husvagn, that's nice! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Sommar... yisch. Vår och höst, det är grejer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Ja! Åka moppe åre runt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urkas Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag längtar tills man får sätta på sommardäcken på bilen och tills man kan köra med rutorna nere, med andra ord så längtar jag som faaaaaaan till sommarn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 HATA vintern! Kallt, segt och man kan inte köra moppe ... Borde vara sommar året om... Ska bara vara vinter under sportlovsveckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Det skall var sommar året om för då kan man bada och man slipper åka utomlands för att få det härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 .vote: Ja såklart det ska vara sommar året om! så man kan få nått gjort med bilarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag längtar efter sommaren, för det är då Grand Theft Auto: San Andreas kommer till PC och det nya The Legend of Zelda-spelet till Nintendo GameCube... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 19 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2005 Jag längtar efter sommaren, för det är då Grand Theft Auto: San Andreas kommer till PC och det nya The Legend of Zelda-spelet till Nintendo GameCube... Hmm, gå ut lite kanske? --- Jag längtar till sommarn. Dock inte pga nåt spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts