Wu Zi Mu Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) Ja så hette den nog. Hon var där med "konstgruppen" (en massa tjejer) förutom de övriga arrangemangen hade de hängt på Sibylla och haft trevligt Aja snart är det ju vår Ha det fint. Jasså, konst, hade jag ingen aning om att det fanns där, konstigt.. Skönt med vår, jag har sent sportlov, 21 mars å 2 veckor frammåt har jag lov, så det ska bli massor av *host* skoterkörning *host* (ålder ) Haha, ja den filmen är helt vriden. Verkligen, jag skulle klassa den som skräck/P-rulle O.o. fast väldigt ful.. Redigerad 1 mars, 2005 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Haha, jaja, du pratar om norrskens festivalen? men va tusan, det är ju norrsken nästan varje kväll här . jag var å spela hockey hela helgen då, inte för att jag var så intresserad av att gå dit, men det var ju bra att nån gillade det . Usch, jag skäms nästan för att bo i Pajala när den där filmen kom Coolt med norrsken. Har bara hört om det men aldrig sett det! Exakt hur ser det ut?! Stämmer det att hela himmeln är GRÖN?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Är 10-15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Coolt med norrsken. Har bara hört om det men aldrig sett det! Exakt hur ser det ut?! Stämmer det att hela himmeln är GRÖN?!?!?! Off topic: Hela himlen är inte grön (stora delar av den dock), däremot ljusgröna och gröna stråk som skimrar och skiftar form nästan hela tiden. Mycket vackert, lyser upp himlen. Norrsken är förövrigt små partiklar som krockar med atomer och molekyler uppe i atmosfären därav skenet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Fan vad coolt! Har aldrig sett nåt sånt! Jag måste fan åka till norland ocj kolla på norrskenet!!! Måste man ha pass när man lämmnar Skåne (sverige)....?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Fan vad coolt! Har aldrig sett nåt sånt! Jag måste fan åka till norland ocj kolla på norrskenet!!! Måste man ha pass när man lämmnar Skåne (sverige)....?! Lol, kul att nån är intresserad, och nej, man behöver inget pass. Jag kan nog ta bild på ett norrsken nån gång. Man ser norrsken här nästan hela tiden, faktist lite läskigt , tror nästan på den här skrocken om att om man pekar på ett norrsken så kommer fingret att ruttna nästa dag. , Har testat å det stämmer inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mickemannen Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 Jag fyllde 17 i januari Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C.C. P1MP Skrivet 2 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2005 15 sen flera månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
krilleo6 Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 13 snart 14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 13 snart 14 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JoinAS Skrivet 3 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2005 14 snart 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Vote: 18+ yeah* känner mig sååå stor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HadDeliNo.. Skrivet 4 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2005 Låter som den där skitfilmen "13 snart 30" på topicen.... moahahahhaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2005 Shit jag röstade fel nyss... Vote: >10 men jag så inte 10-15 om ni undra så är jag 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 Vote 15-18 Är 15 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 7 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2005 16 i augusti! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts