Jump to content

Underssökning

Eternal
 Share

Hur gammla är ni?  

128 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 95
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Off topic: Haha Pajala, det första som kommer upp i mitt huvud då är filmen Populär musik från Vittula HAHA

On topic: Är 16 år

Den filmen har jag sett, den är faktiskt ganska skön.

Förresten, så har jag läst 2 böcker från killen som skrev boken Populär musik från Vittula. Den ena hette Djävul...nåt. Och den andra hette nåt annat. Men båda är bra. ;P

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Offtopic:

Hehe lite norrlänningar finns det visst här också :ermm:

Tjejen var på besök i Pajala i helgen, nån vinterfestival eller nåt sånt? Hon tyckte det var trevligt iaf.

Haha, jaja, du pratar om norrskens festivalen? men va tusan, det är ju norrsken nästan varje kväll här :P. jag var å spela hockey hela helgen då, inte för att jag var så intresserad av att gå dit, men det var ju bra att nån gillade det :huh:.

Off topic: Haha Pajala, det första som kommer upp i mitt huvud då är filmen Populär musik från Vittula HAHA

Usch, jag skäms nästan för att bo i Pajala när den där filmen kom :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, jaja, du pratar om norrskens festivalen? men va tusan, det är ju norrsken nästan varje kväll här :o. jag var å spela hockey hela helgen då, inte för att jag var så intresserad av att gå dit, men det var ju bra att nån gillade det :huh:.

Ja så hette den nog. Hon var där med "konstgruppen" (en massa tjejer) förutom de övriga arrangemangen hade de hängt på Sibylla och haft trevligt :P

Aja snart är det ju vår :ermm: Ha det fint.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor