Mr 7.2 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 VOTE: 10-15 15 snart. offtopic: Mr 7.2, jag bor 23 mil ovanför dig, trodde det bara fanns folk från södra sverige här Offtopic: Hehe lite norrlänningar finns det visst här också Tjejen var på besök i Pajala i helgen, nån vinterfestival eller nåt sånt? Hon tyckte det var trevligt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Offtopic: Hehe lite norrlänningar finns det visst här också Tjejen var på besök i Pajala i helgen, nån vinterfestival eller nåt sånt? Hon tyckte det var trevligt iaf. Off topic: Haha Pajala, det första som kommer upp i mitt huvud då är filmen Populär musik från Vittula HAHA On topic: Är 16 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontemad Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag är 16 år gammal men fyller 17 om 9 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZliPp Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vote: 10-15. Är 13! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_san Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Hihi jag är bara 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 (redigerad) Off topic: Haha Pajala, det första som kommer upp i mitt huvud då är filmen Populär musik från Vittula HAHA On topic: Är 16 år Den filmen har jag sett, den är faktiskt ganska skön. Förresten, så har jag läst 2 böcker från killen som skrev boken Populär musik från Vittula. Den ena hette Djävul...nåt. Och den andra hette nåt annat. Men båda är bra. Redigerad 1 mars, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Hihi jag är bara 11 Ojdå, vågat Då är det bara den tråkiga biten kvar då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Cortez,dom har jag också läst.Typ kyrkdjävulen och blodsugarna.Nåt sånt var det va? Dom är bra. Förresten så är jag 14. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Ojdå, vågat Då är det bara den tråkiga biten kvar då... Vaddå?! Ska du kicka honom...?! Nä, va elak du är Hultan låt killen vara kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Vaddå?! Ska du kicka honom...?! Nä, va elak du är Hultan låt killen vara kvar. Då blir det här forumet lägre än GlocalNet! Regler är till för att följas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Jag är 12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 I'm 15 this summer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Cortez,dom har jag också läst.Typ kyrkdjävulen och blodsugarna.Nåt sånt var det va? Dom är bra. Förresten så är jag 14. Aa juste... Exakt. Tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Vote:Jag är 13 år och fick mitty första gta spel när jag var 10 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Cyper Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Jag fyller 15 28 mars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Emmet Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Vote: 10-15 är 14 i april men farsan lirar oxå en del 2-4 timmar om dan snacka om att vara sur! kommer hem från skolan och hör PANG PANG PANG!!!!! hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Beaver Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Jag är 15 år, så vad röstar man på? 10-15 eller 15-18? Tog den lägre. Förresten, fyller också år 17 oktober. Ska vi bilda klub Arman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Offtopic: Hehe lite norrlänningar finns det visst här också Tjejen var på besök i Pajala i helgen, nån vinterfestival eller nåt sånt? Hon tyckte det var trevligt iaf. Haha, jaja, du pratar om norrskens festivalen? men va tusan, det är ju norrsken nästan varje kväll här . jag var å spela hockey hela helgen då, inte för att jag var så intresserad av att gå dit, men det var ju bra att nån gillade det . Off topic: Haha Pajala, det första som kommer upp i mitt huvud då är filmen Populär musik från Vittula HAHA Usch, jag skäms nästan för att bo i Pajala när den där filmen kom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Usch, jag skäms nästan för att bo i Pajala när den där filmen kom Haha, ja den filmen är helt vriden. När jag hör ordet Pajala är det första som kommer upp Ronny & Ragge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 1 mars, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2005 Haha, jaja, du pratar om norrskens festivalen? men va tusan, det är ju norrsken nästan varje kväll här . jag var å spela hockey hela helgen då, inte för att jag var så intresserad av att gå dit, men det var ju bra att nån gillade det . Ja så hette den nog. Hon var där med "konstgruppen" (en massa tjejer) förutom de övriga arrangemangen hade de hängt på Sibylla och haft trevligt Aja snart är det ju vår Ha det fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts