Mr 7.2 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Mr 7.2, är det sant?! Är du oxå 25!? Jo det är sant, känner mig rätt gammal faktiskt men det är ju kul med nån till som också är över 20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 *off topic Eller hur?! Många tycker att det är bansligt att spela spel men jag ser det mer som en hobbie. Älska att spela. Finns inget mer avkopplande än att sjunka ner i soffan o lira favorit spelet. Silent hill: The room, The suffering, Manhunt eller GTA! Var är du ifrån?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Ja det är otroligt kul att lira PS2, känner ändå rätt många i min ålder som gör det. Efter jobbet eller bara nån gång när man är ledig är det guld att bara få sitta och lira ett par timmar, ända tills tjejen blir sur förstås . Just nu är det bara GTA serien som gäller. Är från Luleå, själv då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jo det är sant, känner mig rätt gammal faktiskt men det är ju kul med nån till som också är över 20 25 år är en bra ålder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 lira ett par timmar, ända tills tjejen blir sur förstås . Just nu är det bara GTA serien som gäller. Är från Luleå, själv då? Hehe, jo så var min pingla oxå men hon har insett att det faktiskt är en hobbie att hålla på med tvspel. Sammlar 8-bit nintendo oxå! Lund/malmö här... Är väl inte det "typiska" datanörden men tycker ändå att det är sjukt kul att spela. Som sagt: Playstation riktar sig egentligen till än äldre målgrupp och spelen är ju mer avancerade än tex Mario spelen mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Är ju 21 ja dålå. Tycker om Lego och att leka i öknen i San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Hahaha, ja lego är roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Hehe, jo så var min pingla oxå men hon har insett att det faktiskt är en hobbie att hålla på med tvspel. Sammlar 8-bit nintendo oxå! Lund/malmö här... Är väl inte det "typiska" datanörden men tycker ändå att det är sjukt kul att spela. Som sagt: Playstation riktar sig egentligen till än äldre målgrupp och spelen är ju mer avancerade än tex Mario spelen mm 8 - bits är kung, det var ju de första Tv-spel man lirade! För min del blev tjejen sur för att hon inte fick spela sina spel Nä är väl ingen datanörd men som sagt Ps riktar ju sig till lite högre åldrar. Lego var väl nästan de första leksakerna man hade, fanns ju inte så mkt annat på 80-talet när man var ung, He-man och de snubbarna fanns väl också haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 25 år är en bra ålder Ja, dels börjar väl det mesta ordna upp sig och sen att man kommer in på alla bra krogar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
andros Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Ja, dels börjar väl det mesta ordna upp sig och sen att man kommer in på alla bra krogar 25 år är väll den sista åldersgränsen? Man slipper visa legitimation på systembolaget. (om man nu inte blir ombedd att gröa det dvs.) Förutom vissa krogar som har: han 26 hon 18 eller något annat sådant dumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Vote: 15-18 Är 16 fyller 17 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 25 år är väll den sista åldersgränsen? Man slipper visa legitimation på systembolaget. (om man nu inte blir ombedd att gröa det dvs.) Förutom vissa krogar som har: han 26 hon 18 eller något annat sådant dumt Ja 25 är sista åldersgränsen (på de allra flesta krogar iaf). Jo man slipper ju visa legitimation eftersom de känner igen en där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JimmyG Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Ouch.. trodde medelåldern var betydligt högre.. Känner sig ju rätt gammal när man kommer med sina 27 [snart 28] år... /Mvh Jimmy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tdy Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) Han /jag med ,är inte tillräckligt gammla att spela ,är 14 snart 15 Men jag tror ingen över 18 spelar gTa SA eller kanske några men jämför 18 + och 10-15 :'( hehe Redigerad 28 februari, 2005 av Tdy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Nu tycker jag dom "äldre" ska sluta snacka offtopic 14 tbh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr 7.2 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Nu tycker jag dom "äldre" ska sluta snacka offtopic 14 tbh Haha ja det kanske gick lite överstyr där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aiel Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Tänkte bara på peka det att man måste vara 13 eller äldre för att bli medlem här så inga är under 10 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Bara så du vet så får de som inte blev medlemar efter ålders "reglern" stanna kvar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rob90 Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 Jag är 14 snart 15 Vote: 10-15 (Som ni kanske fattar ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2005 (redigerad) Är från Luleå, VOTE: 10-15 15 snart. offtopic: Mr 7.2, jag bor 23 mil ovanför dig, trodde det bara fanns folk från södra sverige här Redigerad 28 februari, 2005 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts